Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:36:53 GMT

هشتگ حاشیه؛ از کجا چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۴۷۰

هشتگ حاشیه؛ از کجا چه خبر؟

گوشه‌ای از ترندهای ورزشی و به خصوص فوتبالی در شبکه‌های اجتماعی.

 

 

امروز دوشنبه ۱۱ آذر در "ورزش سه" به ترندهای ورزشی در شبکه‌های مختلف اجتماعی خواهیم پرداخت. این مطلب تا پایان امروز به روزرسانی خواهد شد.

 

 

-لیونل مسی برنده‌ی توپ طلای 2019 شد. این ششمین توپ طلای مسی است.

 

 

 

 

-برنده‌ی جام جهانی

- برنده‌ی توپ طلای جام جهانی

-برنده‌ی کفش طلای جام جهانی

-بازیکن سال فوتبال زنان به انتخاب فیفا

-برنده‌ی توپ طلای فوتبال زنان

2019 سال مگان راپینوئه!

 

 

-مگان راپینو برنده‌ی توپ طلای فوتبال زنان در سال 2019 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

- الیسون بکر برنده‌ی اولین جایزه‌ی یاشین تاریخ فوتبال شد. بهترین دروازه‌بان جهان!

 

 

-دروگبا در مراسم اهدای توپ طلا گفت: "ده سال پیش بعد از بازی چلسی و بارسلونا، یه بچه‌ای اومد پیش من و خواست که عکس بگیره. اون روز من گفتم نه چون خیلی از تصمیمات داوری عصبانی بودم. بعدا فهمیدم که اون بچه کیلیان امباپه بوده. الان می‌خوام دینم رو بهش ادا کنم." دروگبا بعد تمام سالن رو بلند کرد تا با اونها یه سلفی با امباپه بگیره.

 

 

-ماتیاس دی‌لیخت به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال جهان انتخاب شد.

 

 

- ستاره‌ی سابق ایتالیایی آنتونیو کاسانو متقاعد شده است که یوونتوس مشکلات بزرگ بین رونالدو و ساری را پنهان می‌کند. او گفته: "فکر می‌کنم که رونالدو یک مشکل خیلی بزرگ با ساری دارد."

 

 

-خبرنگاری در محل برگزاری مراسم توپ طلا به ویرژیل ون‌دایک گفت: کریستیانو رونالدو امشب اینجا نمی‌آید، یک رقیب کمتر برای تو.

ون‌دایک جواب داده: مگه رونالدو واقعن رقیبم بود؟

 

 

-گل با انتشار چند عکس که در اون تیاگو پسر مسی قیافه‌ی مبهوت و کلافه‌ای داره به شوخی نوشته: تیاگو مسی زیاد مطمئن از شانس امشب پدرش به نظر نمی‌رسه.

 

 

 

-موندودپورتیوو نوشته: ایجنت امباپه هنوز به پیشنهاد تمدید قرارداد PSG پاسخی نداده. فلورنتینو پرز هم با دقت این موضوع رو زیر نظر داره: او قصد داره امباپه رو به رئال بیاره.

 

 

 

 

- به گفته‌ی میل ناصر الخلیفی رییس باشگاه PSG به اتهام رشوه دادن به فیفا توسط بازرسان سوییسی مورد پرسش قرار گرفت.

 

 

-اکیپ جایزه‌ی "هوادار سال" خود را به این هوادار نیوکسل داده که 110 مایل سفر کرد تا به رفیق طرفدار اورتونش، بعد از اینکه 2-3 از نیوکسل شکست خوردند، بخندد.

 

 

-توییتر گل به این موضوع اشاره کرده که کریم بنزما هرگز در رنکینگ توپ طلا رده‌ای بهتر از شانزدهم به دست نیاورده. او امسال بیست و ششم شد!

 

 

- مراسم معرفی بهترین‌های فرانس فوتبال در حال برگزاریه و هشتگ #ballondor ترند شده. گل نام بازیکنان بیستم تا یازدهم رو توییت کرده.

 

-رسمی:  رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز، گرت بیل رو از گلف بازی کردن در حین مسابقات یورو۲۰۲۰ منع کرده.

ولز، مادرید، گلف بی گلف. به همین ترتیب.

 

 

 

- در آخرین مرحله از لیگ برتر نروژ در مسابقه بین ترومسو و استابک در نیمه اول 15 دقیقه وقت استراحت دادن تا برف  رو از روی چمن ورزشگاه آلفیم استادیون پاک کنن.

 

 

- در کنفرانس مطبوعاتی مورینیو مجبور شدن یکی از نفرات پشت صحنه رو به زور ساکت کنن. به محض ورود مورینیو این مرد شروع به تشویق او کرده بود.

 

 

-میل آنلاین هم با اشاره به مصاحبه‌ی برندن راجرز نوشته: در حالی که توپچی‌ها آماده‌ی شکار مربی لستر هستن، راجرز از گفتن اینکه به نشستن روی نیمکت آرسنال علاقه‌ای نداره، امتناع کرد.

 

 

- خبرنگاری به برندن راجرز گفته: "شما می‌تونید ارتباط‌ داده شدنتون با آرسنال رو با گفتن اینکه به مربیگری این تیم علاقه‌ای ندارید، از ریشه بزنید."

راجرز پاسخ داده: "من اینجا خیلی راضیم. هر چی دوست داری از این برداشت کن."

 

 

-با گلزنی در استادیوم واندا متروپولیتانو لیونل مسی حالا در تمام باشگاه‌های حال حاضر لالیگا گلزنی کرده است.

 

 

- پوچتنیو گفته: "من حاضرم که به پروژه‌هایی که پیش روم گذاشته میشه گوش کنم."

مائوریسیو پوچتینو مربی اخراجی تاتنهام که برای اولین بار بعد از رفتن به آرژانتین برای استراحت صحبت کرده، در حالی که چشم به باشگاه‌های سطح بالای اروپایی داره، نشانه‌هایی از بازگشت سریعش به مربی‌گری رو بروز داد.

 

 

-ترول فوتبال نوشته: ون‌دایک محشر بوده امسال. اگه توپ طلا برای بهترین بازیکن سال قبل بود، به مسی تعلق می‌گرفت، اما اگه توپ طلا  تنها برای بهترین بازیکن امسال بود، بازم به مسی تعلق می‌گرفت.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «لوران کانته» فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن