Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر لهستان، توسعه همکاری‌های مشترک میان دو شهر اصفهان و کراکف را ضروری دانست و آن را یک بخش مهم و مستقل از ارتباط تاریخی اصفهان و لهستان مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «ماچی فائوکوفسکی» سفیر لهستان در ایران، در سفر به اصفهان با «قدرت الله نوروزی» شهردار اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«ماچی فائوکوفسکی» با اشاره به برگزاری نمایشگاه گرافیست های مهم لهستان در اصفهان گفت: هنرمندان لهستانی در این آثار سعی کرده اند تا احساسشان را به اصفهان به عنوان شهری که میزبان کودکان کشورشان بوده، نشان دهند.

 

سفیر لهستان،‌ نمایشگاه گرافیک هنرمندان لهستانی را یک  بخش مهم  و مستقل از ارتباط تاریخی اصفهان و لهستان دانست و خاطرنشان کرد: این گونه فعالیت ها ارتباط میان لهستان و اصفهان را قوی‌تر می کند و کاری که مردم اصفهان برای لهستانی‌ها کردند در خاطره‌ها مانده و می‌ماند.

 

فائوکوفسکی خاطر نشان کرد: اصفهان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شهرها برای گردشگران لهستانی است و در نظر دارم، بارها و برای رویدادهای دیگر به اصفهان آمده و درباره مسائل و حوزه‌های مختلف به‌خصوص برای همکاری‌های فرهنگی گفت و گو کنم.

 

سفیر لهستان در ایران با استقبال از ساخت تندیس کودکان لهستانی گفت: مهمترین شاخصه های همکاری ایران و لهستان در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری است.

 

وی با اشاره به مذاکرات فیلم سازان دوکشور گفت: شهر اصفهان یکی از غنی‌ترین شهرهای ایران در حوزه فرهنگ و اقتصاد است و به همین دلیل امیدوارم بتوانیم موقعیت‌هایی را که برای همکاری وجود دارد، توسعه دهیم.

 

ماچی فائوکوفسکی، همکاری در زمینه پزشکی اطفال را یکی دیگر راه‌های همکاری دوجانبه میان اصفهان و لهستان دانست و افزود: سفارت لهستان خود را وقف همکاری‌های اصفهان و کراکف می‌کند تا تعاملات سازنده‌ای بین دو کشور جاری باشد.

 

سفیر لهستان با استقبال از پیشنهاد راه اندازی کنسولگری در اصفهان گفت: راه اندازی کنسولگری در اصفهان را با وزیر امور خارجه کشورمان در میان می‌گذارم زیرا اصفهان به عنوان «شهر کودکان لهستانی» است و تلاش سفارت لهستان برای تقویت همکاری‌های بین دو شهر اصفهان و کراکف است./

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد انتخابات مجلس مسجد نماز جمعه انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه روز دانشجو گردشگران لهستانی سفیر لهستان سفیر لهستان در تهران قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان جذب گردشگران گردشگران خارجی شهردار اصفهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره هم اکنون با انتشار خبری فوری به نقل از خبرگزاری رویترز از وقوع یک حادثه امنیتی در شهر ورشو واقع در لهستان خبر داد.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، یک فرد ناشناس ۳ ماده آتش زایی را به سوی یک کنیسه متعلق به یهودیان پرتاب کرد.

ادامه دارد ...

کد خبر 6094472

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند