Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز یکشنبه (۱۷ آذرماه ۹۸) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: بهتر بود اجازه می‌ دادید نمایندگان تذکرات خود را در جریان سخنان روحانی مطرح می‌کردند. 

وی افزود: آقای روحانی مطالبی را یکطرفه بیان کرد و رفت که ما اصلا باورمان نمی‌شود که چنین سخنانی علمیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس ادامه داد: ما در گذشته هم سخنان عمل نشده‌ روحانی را دیده‌ایم لذا عموما حرف‌هایی که از رئیس جمهور می‌شنویم را باور نمی‌کنیم مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. 

حاجی دلیگانی با اشاره به اجرای طرح افزایش قیمت بنزین خاطرنشان کرد: ما که در جریان نبودیم قرار است کالاها گران شود و یا بنزین افزایش قیمت داشته باشد، متاسفانه در حال حاضر کالاها و اقلام مختلف در حال گران شدن است اما هیچ کس کاری برای جلوگیری از این روند انجام نمی‌دهد. 

وی اضافه کرد: متاسفانه شرکت‌های دولتی زودتر از همه در گران کردن کالاها و خدمات سبقت گرفته‌اند و ما می‌بینیم که ملت در این رابطه خون دل می‌خورد بنابراین باید این موارد پیگیری شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بودجه سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید