Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@13:14:44 GMT

حضور سرزده امام جمعه اهواز در خوابگاه دانشجویی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۷۳۸

حضور سرزده امام جمعه اهواز در خوابگاه دانشجویی

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در حاشیه بازدید سرزده از مجتمع خوابگاهی شهید‌ علم‌الهدی اهواز با بیان اینکه مشکلات را در حد توانم پیگیری خواهم کرد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر کرسی‌های آزاد‌اندیشی تاکید فراوانی دارند و بنده نیز بر این مسئله اصرار دارم تا دانشجو حرف خود را بزند اما برخی اجازه چنین فضایی را نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که باید به سمت و سویی رویم که کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌های خوزستان برپا شوند گفت: رهبرمعظم انقلاب به ائمه جمعه امر کردند‌ که بین مردم باشید و پیاده بین مردم بروید، بنده از نیمه اردیبهشت روز شماری می‌کردم تا دغدغه و مطالبات دانشجویان را بشنوم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تلاش در راستای رفع اولویت‌ها و مطالبات مردم و اشاره و بیان کرد: در زمینه اولویت مردم در حال تلاش هستیم.

‌موسوی فرد عنوان کرد: در آینده نزدیک مسئولان را در جمع دانشجویان حاضر خواهیم کرد تا صحبت شما را بشنوند.

همچنین نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت روز دانشجو به صورت سرزده در مجتمع خوابگاهی شهید‌علم‌الهدی دانشگاه شهید‌چمران اهواز حاضر شد.

در این نشست صمیمی پنج ساعته دانشجویان از نزدیک به بیان دغدغه‌های دانشجویی و خواسته‌های صنفی خود پرداختند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید