Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@09:43:02 GMT

نوبخت میزان افزایش حقوق کارمندان را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۷۶۶

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه ستاد بودجه سال ۹۹ بیان کرد: پیش بینی‌ها برای بودجه سال آینده افزایش ۱۵ درصدی حقوق و دستمزد کارمندان و ۶ هزار میلیارد تومانی همسان سازی حقوق بازنشستگان است.وی گفت: همچنین ۲ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی کردن پرداخت‌های فرهنگیان و همچنین ادامه دادن پرداخت حمایت معیشتی به ۶۰ میلیون خانوار در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوبخت در حاشیه جلسه ستاد بودجه ۹۹ ادامه داد:  فردا رئیس جمهوری لایحه بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی را با ۱۹ پیوست به مجلس تقدیم می کند؛ بودجه ۹۹ هم بر اساس برنامه اصلاح ساختاری بودجه که از سال گذشته در ۴ محور و ۹ بسته برنامه و پروژه از سوی سازمان برنامه و بودجه آماده کرد، تهیه شده است.

 

وی با اشاره به منابع لایحه بودجه ۹۹،  تاکید کرد: در منابع تلاش کردیم کمترین وابستگی را در طول تاریخ اقتصادی کشور، به منابع نفتی داشته باشیم. تلاش می کنیم از منابع داخلی خود در هر شرایطی که دشمن موقعیتی فراهم کند که کل نفت در محاسبات بودجه ای ظاهر نشود، بودجه را اداره کنیم. الان در شرایطی هستیم که وزارت نفت با همکاری سایر دستگاه ها به نحو شایسته ای می تواند آنچه که حق این ملت است را از بازار به صورت رسمی محقق کند.

 

خودروتک

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حقوق کارمندان نوبخت اقتصاد جام نیوز بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی در سه استان کشور خبر داد و نسبت به افزایش مسمومیت با این نوع از قارچ هشدار داد.

به گزارش ایسنا، بابک یکتاپرست با اشاره به آمار مسومیت با قارچ وحشی گفت: امسال با توجه به افزایش میزان بارش باران، رویش قارچ در طبیعیت افزایش یافته است و متاسفانه از آنجایی که اطلاعات مردم و گردشگران درباره قارچ ها کم است؛ ممکن است عده‌ای با مصرف این قارچ های وحشی، دچار مسمومیت شوند.

وی با اشاره به آمار مراجعان مسمومیت به اورژانس افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه و در واقع طی مدت حدود یک ماه، ۵۳ نفر بر اثر استفاده از قارچ وحشی، مسموم شده‌اند. درحال حاضر ۱۴ نفر از این افراد در بیمارستان‌ها تحت نظر هستند. همچنین ۳۹ نفر درمان شده و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: خوشبختانه این مسومیت تاکنون کشته برجای نگذاشته اما لازم است که مردم و به خصوص طبیعت‌گردان از مصرف این قارچ‌ها پرهیز کنند.

وی افزود:متاسفانه میزان مسمومیت ها، نسبت به گذشته سه برابر افزایش یافته بنابراین مسئله باید بیشتر مورد توجه مردم و مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور بیشترین میزان مسمومیت‌ها با قارچ در استان‌های فارس، لرستان و کرمانشاه به ترتیب با ۱۶،۱۳ و ۱۰ نفر بوده است. 

دیگر خبرها

  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی