Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره امدادرسانی در حوادث جوی طی ٢٤ ساعت گذشته گفت: ۱۴ استان آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، هرمزگان و همدان طی ۲۴ ساعت گذشته درگیر سیل و برف بودند.

اخبار اجتماعی -رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۳۵ تیم متشکل از ۱۷۷ نفر در مناطق درگیر سیل و برف و کولاک به شهروندان امدادرسانی کردند، گفت: ۱۷۱۵ نفر در  ۴ شهر و ۳۵ محور کوهستانی خدمات امدادرسانی دریافت کردند که از این تعداد ۱۱ نفر به مناطق امن منتقل شدند و ۸۵ نفر نیز اسکان اضطراری یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۰۳ دستگاه خودرو از برف و کولاک نجات یافتند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هلال احمر سیل امدادرسانی استان کشور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با دریافت خبری مبنی بر گرفتار شدن یک گردشگر در پل خدا آفرین روستای گزستان در شهرستان کوهرنگ به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای بازفت به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی ادامه داد: نیرو‌های امدادی پس از انجام کمک‌های اولیه و اکسیژن تراپی، مصدوم را به مرکز درمان بستر بازفت منتقل کردند و این عملیات در ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی 
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی