Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:36:12 GMT

بندر مسافری بندرعباس و قشم تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۹۶۰

بندر مسافری بندرعباس و قشم تعطیل شد

حمید رضا محمد حسینی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: افزایش سرعت باد، ارتفاع زیاد موج و تلاطم دریا علت تعطیلی بندر مسافری شهید ذاکری قشم است.
وی بیان داشت: در این مدت مردم می توانند از مسیرهای جایگزین در بندر پهل و اسکله لافت با استفاده از لندینکرافت به قشم تردد کنند. 
این مسوول اظهارداشت: مسیر دریایی از اسکله بندر شهید حقانی بندرعباس به سمت جزیره هرمز باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اعلام هواشناسی هرمزگان ناپایداری جوی و دریایی در استان هرمزگان از بعد از ظهر شنبه آغاز شده و تا روز سه شنبه  ادامه دارد. 

برچسب‌ها بارندگی بنادر و دریانوردی هرمزگان وزش باد بندرعباس قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی بنادر و دریانوردی هرمزگان وزش باد بندرعباس قشم بارندگی بنادر و دریانوردی هرمزگان وزش باد بندرعباس قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد

ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: به‌دلیل شرایط نامساعد جوی تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت های حامل خودرو و سرنشین تا عصر امروز در سواحل و بنادر غرب هرمزگان ممنوع است.

مرتضی سالاری امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با یادآوری اینکه تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به مقصد کیش ممنوع است، اظهار کرد: مسافران که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش دارند، از حضور در اسکله‌های مسیر یادشده خودداری کنند.

وی ادامه داد: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا ۰۷۶۴۵۷۷ تماس گرفته یا به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیام ارسال کنند.

سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران از سفر دریایی با شناورهای غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

گردشگران و مسافران در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد