Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: در مجموع در خراسان جنوبی ۱۲۷ نفر برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، پرونده ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی شب گذشته بسته شد که امسال شاهد حضور جمعیت زیادی از داوطلبان در حوزه‌های مختلف از جمله خراسان جنوبی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور جوانان و بانوان از مهم‌ترین شاخصه‌های این دوره در خراسان جنوبی است. هرچند درمیان دواطلبان خراسان جنوبی از جوان دغدغه‌مند تا کهنه کار سیاسی پیدا می‌شود، اما برخی‌ها نیز در این دوره با وجود رغبت مردم پا به عرصه انتخابات نگذاشتند. 

در همان روزهای ابتدایی ثبت‌نام بود که فرهاد فلاحتی با درج بیانیه‌ای از عدم حضورش خبر داد، حجت‌الاسلام عبادی نیز که انتظار می‌رفت در این دوره حضور یابد اما روز جمعه در کانال اینستاگرامی خود از عدم حضورش نوشت هر چند روز شنبه جمع کثیری از مردم به دفتر وی رفته تا از او درخواست حضور و شرکت در انتخابات را داشته باشند اما او نپذیرفت و عرصه را برای جوانان نخبه باز گذاشت.

از چهار نماینده فعلی مردم استان دو نماینده نیامدند و دو نماینده دیگر محمدرضا امیرحسنخانی و نظر افضلی در همان حوزه قبلی ثبت نام کردند.

در میان ثبت‌نام کنندگان برخی چهره‌های قدیمی سیاسی از جمله حجت‌الاسلام موسی قربانی، جواد هروی، خلیل خلیلی، محمدرضا مجیدی، حجت‌الاسلام حسینی و حجت الاسلام توکلی نیز دیده می‌شود. 

انتخابات 98 ـ کرمان|روز شلوغ انتخاباتی فرمانداری کرمان به روایت تصویرانتخابات 98 ـ خوزستان| 828 نفر برای انتخابات مجلس در خوزستان داوطلب شدند/ افزایش 20 درصدی ثبت نام کاندیداهاانتخابات 98- سمنان| پرونده نام‌نویسی انتخابات مجلس در سمنان بسته شد؛ خسروی هم از سمنان آمد

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با اشاره به بسته شدن پرونده ثبت نامی داوطلبان گفت: در مجموع در این هفت روز  127 داوطلب برای چهار حوزه  در خراسان جنوبی ثبت نام کردند.

ناصر خوش‌خبر با بیان اینکه  از  این تعداد 40 نفر  در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف ثبت‌نام کردند افزود: 35 نفر در حوزه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، 27 نفر در حوزه قاین و زیرکوه و 25 نفر در حوزه نهبندان و سربیشه نام نویسی کردند.

وی بیان کرد:  از تعداد داوطلبان ثبت نامی 12 نفر  زن مابقی مرد هستند و از مجموع 127 نفر  3 نفر مدرک لیسانس، 88 نفر فوق لیسانس، 20 نفر مدرک دکترا و 22 نفر تحصیلات حوزوی دارند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود:  7 نفر از ثبت نام شدگان سابقه نمایندگی مجلس و 24 نفر سابقه داوطلبی انتخابات مجلس را دارند.

انتهای پیام /254/ز

R41348/P/S6,56/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از بیرجند، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد. لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند.

بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی