Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از آغاز ثبت‌نام متقاضیان و داوطلبان ادامه تحصیل در  14 رشته‌ کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی خبر داد.

سید‌محمدرضا رئیس‌‌السادات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در نی‌ریز، درباره ثبت‌نام از دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد اظهار کرد: «داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از طریق سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org می‌توانند ثبت‌نام کنند.»

وی افزود: «همه افرادی که قصد دارند در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز ادامه تحصیل دهند باید از طریق این سایت نسبت به انتخاب مجموعه امتحانی خود حداکثر تا 25 آذر اقدام کنند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی را که داوطلبان می‌توانند پس از شرکت در آزمون و مجاز به انتخاب رشته شدن، این رشته‌ها را انتخاب کنند، عبارتند از  رشته حقوق خصوصی با کد 20807، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی با کد 40664، مدیریت مالی از مجموعه مدیریت با کد 21245، علوم تربیتی گرایش برنامه‌ریزی درسی با کد 20603، جامعه‌شناسی از مجموعه امتحانی علوم اجتماعی با کد 20505، مدیریت صنعتی گرایش مدیریت عملکرد از مجموعه مدیریت با کد 21043، مهدسی برق گرایش سیستم‌های قدرت با کد 40055، مهندسی برق گرایش کنترل با کد 40151، مهندسی برق گرایش شبکه‌های مخابراتی با کد 40076، مهندسی برق گرایش مخابرات سیستم با کد 40084، مهندسی مکاترونیک با کد 40632، شیمی تجزیه با کد 30311، شیمی معدنی با کد 30312، شیمی آلی با کد 30314 عنوان کرد.

رئیس‌‌السادات افزود: «داوطلبان باید در انتخاب مجموعه امتحانی خود مطابق با رشته‌ای که قصد ادامه تحصیل در آن دارند، دقت لازم را داشته باشند و قبل از ثبت‌نام نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام کنند.»

وی شماره تماس‌هاس 09177328976، 07153828172 و 07153828160 را آماده پاسخ‌گویی به سئوالات داوطلبان معرفی کرد و گفت: «آزمون کارشناسی ارشد سال 99 طی روزهای 28 و 29 فروردین برگزار می‌شود و داوطلبان از طریق سایت sanjesh.org طی مراحل ثبت‌نام نسبت به انتخاب حوزه امتحانی خود اقدام می‌کنند.»

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: کارشناسی ارشد سازمان سنجش کشور دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است، گفت: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ۱۴۰۳ منتشر و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان‌ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می‌کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می‌کنیم به این صورت که دفترچه‌های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار می‌شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می‌شود و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

کد خبر 747779

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی