Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@23:07:03 GMT

آیفون‌های بعدی بی‌سیم خواهند بود!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۳۵۹

آیفون‌های بعدی بی‌سیم خواهند بود!

به گزارش ایسنا، مینگ چی کو، کارشناس و تحلیلگر ارشد محصولات اپل که شهرت زیادی برای پیش‌بینی‌های خود در فضای مجازی دارد، به تازگی برآورد و اعلام کرده است که اپل تصمیم گرفته است در نسخه‌های بعدی گوشی‌های آیفون هیچ درگاه اتصالی برای کابل‌های ورودی و خروجی در نظر نگیرد و گوشی های مذکور را تبدیل به دستگاههای کاملا بی‌سیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر اخبار و گزارش های منتشر شده نشان می داد که شرکت آمریکایی اپل می خواهد درگاههای اتصال کابل های ورودی و خروجی را از نسل های بعدی گوشی های آیفون حذف کند تا آنها را تبدیل به گوشی های کاملا wireless کند.

وی پیش بینی کرده است که حذف درگاه‌های اتصال از گوشی های آیفون در سال ۲۰۲۱ میلادی کلید زده خواهد شد و احتمالا نسل بعدی آن که در رویداد سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی رونمایی خواهد شد، همچنان میزبان درگاههای اتصال برای کابل های ورودی و خروجی دارد.

بر اساس وب سایت macrumors، اپل همچنین به نظر می‌رسد که قصد دارد تفاوت بین مدل‌های پرچمدار و مقرون‌به‌صرفه گوشی‌های آیفون را بسیار قابل توجه‌تر از قبل کند که به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، این اقدام به منظور جلب نظر کاربران و افزایش سهم گوشی‌های آیفون در بازارهای جهانی صورت خواهد گرفت.  

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)