Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-گوگل از ارائه ابزار جدیدی برای استفاده ناشران تازه کار خبر داد که به آنها امکان می دهد محتوایی را که به صورت آنی از طریق این موتور جستجو منتشر می کنند، بهبود ببخشند.

قابلیت جدید گوگل که موضوع‌های در حال تبدیل به روند نام دارد، یکی از زیر مجموعه‌های ابزاری موسوم به بینش آنی محتوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناشران از این طریق می‌توانند داده‌های بیشتری را از سرویس روندهای گوگل یا گوگل ترندز جمع آوری کنند.

گوگل ترندز، یکی از خدمات زیرمجموعه گوگل است که برای تجزیه و تحلیل میزان محبوبیت دیگر وب سایت‌ها در جستجوگر گوگل به کار می رود و این بررسی را در مناطق مختلف و بر مبنای زبان‌های مختلف انجام می دهد.

گوگل ترندز از گراف‌ها و نمودارهای مختلف برای مقایسه نحوه جستجو در ارتباط با وب سایت‌های مختلف در گذر زمان استفاده می‌کند.

استفاده از خدمات بینش آنی محتوا یا آر سی آی رایگان بوده و با استفاده از آن می توان دریافت که در یک سایت خبری کدام مطلب محبوبیت بیشتری داشته و از این طریق علائق کاربران به شکلی دقیق تر قابل شناسایی است.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سایت گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی

دادستانی تهران علیه برخی ناشران اخبار جعلی در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از برخی ناشران اخبار جعلی اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضائی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

کد خبر 749763

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی