Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:52:28 GMT

سرقت از رختکن تیم دسته اولی در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۰۱۰

سرقت از رختکن تیم دسته اولی در اهواز

تیم خوشه طلایی در بازی با استقلال خوزستان اصلا در حد و اندازه های نام خود ظاهر نشد و شکست سنگینی را در این بازی تجربه کرد. شکست 4-1.

به گزارش "ورزش سه"، در بین دو نیمه این بازی دو بازیکن تیم خوشه طلایی با اتفاق تلخی روبرو شدند. دو کوله‌پشتی و دو گوشی از رحمان عبازاده و علی خانزادی به سرقت رفت. دراین باره البته صورتجلسه ای تنظیم شد و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داد که تدارکات تیم بعد از خروج از اعضای تیم از رختکن؛ در آن را قفل کرده بود! به هر صورت این دست از اتفاقات بارها و بارها در فوتبال ایران رخ داده است. شاید به همین دلیل است که برخی تیم ها از یکی از اعضای تیم تدارکاتی می خواهند در جریان بازی در رختکن بماند. البته تیم خوشه طلایی به دلیل محدودیت تنها یک تدارکات دارد که او در جریان بازی روی نیمکت می نشیند.

 

تیم خوشه طلایی با قبول این شکست از صدر جدول دور شد و دست کم در این برهه از زمان چهره مدعی به خود ندارد.

 

جالب اینکه محسن عاشوری، سرمربی تیم خوشه طلایی در بین دو نیمه از یکی از بازیکنانی که کوله‌پشتی او به سرقت رفته بود می خواهد گرم کند و وارد زمین شود که بازیکن در پاسخ به درخواست سرمربی می گوید به خاطر سرقت کوله اش شرایط روحی و روانی خوبی ندارد و تمرکز خود را از دست داده است و در نهایت هم بازیکن مورد اشاره به زمین نرفت!

دسته یک خوشه طلایی ساوه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک خوشه طلایی ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است