Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@13:18:36 GMT

3302 مددجو سیستانی به مشهد و عتبات عالیات اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۰۳۸

3302 مددجو سیستانی به مشهد و عتبات عالیات اعزام شدند

علیرضا دهقان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: 3 هزار 302 نفر مددجوی تحت حمایت این نهاد طی 8 ماه گذشته در قالب طرح اردوهای زیارتی، به عتبات عالیات، قم و مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا دهقان در گفت وگو با عصرهامون، اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی را عامل تقویت ارزش ها و باورها و اعتقادات دینی و زمینه ای برای ایجاد روحیه نشاط و بالندگی، تحکیم بنیان خانواده و بینش و آگاهی بین آنان دانست و گفت: یکی از کارهای مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی، اعزام مددجویان به اماکن مذهبی به‌خصوص مددجویان بار اولی به زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس است که در زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف تأثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در همین راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان 3 هزار 302 نفر مددجوی تحت حمایت این نهاد را طی 8 ماه گذشته در قالب طرح اردوهای زیارتی، به عتبات عالیات، قم و مشهد مقدس اعزام کرده که از این تعداد 2 هزار و 146 نفر به مشهد مقدس و هزار و  156 نفر به عتبات عالیات اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: کلیه اعزام شدگان به عتبات عالیات امسال از طرف این نهاد، مددجویانی هستند که با مشارکت خیران در همایش عظیم پیاده روی اربعین حضور پیدا کردند.

دهقان تصریح کرد: طرح شوق زیارت با هدف جذب کمک های مردمی برای کمک به اعزام نیازمندان و همچنین خانواده ها یا افرادی که بیش از 5 الی 10 سال که تاکنون به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف نشده اند توسط این نهاد در حال اجراست.

وی اذعان داشت: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند از طریق سایت شوق زیارت به آدرس shogheziarat.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد در این طرح خیرخواهانه مشارکت کنند و زمینه حضور نیازمندان به اماکن زیارتی از جمله عتبات عالیات و مشهد مقدس را فراهم آورند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این با شماره‌گیری کد دستوری# 054*8877* نیز با کمک های خود زمینه اعزام مددجویان و نیازمندان را به اماکن مذهبی فراهم کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت