Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:07:03 GMT

بیشترین میزان بارندگی در جاسک ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۱۱۶

بیشترین میزان بارندگی در جاسک ثبت شد

کیانوش عارفی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دراین مدت شهرستان های رودان با ۴۱ و ۲ دهم میلی متر، کیش ۳۱ و ۴ دهم میلی متر، بندرلنگه ۲۹  میلی متر، پارسیان ۲۴ و ۸ دهم میلی متر، میناب ۲۰ و ۸ دهم میلی متر و بندرعباس ۱۷ و ۸ دهم میلی متر نیز بعد از جاسک بیشترین میزان بارندگی را داشتند.

وی بیان داشت: میزان بارش‌ها در سردشت بشاگرد نیز ۱۱ و ۸ دهم میلی متر و ایستگاه های هواشناسی قشم، بندرخمیر، حاجی آباد، سیری و بستک و لاوان نیر کمتر از ۷ میلی متر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی هرمزگان یادآورشد: بارش باران و رگبار و رعد و برق امروز یکشنبه همچنان در هرمزگان به ویژه در مناطق شرقی و مناطق دریایی ادامه دارد.

عارفی ادامه داد: از ساعت بعدازظهر امروز یکشنبه از میزان فعالیت موج بارشی در مناطق غربی و مرکزی کاسته می‌شود، اما تا امشب به صورت پراکنده در جزایر غربی خلیج فارس، نقاطی از تنگه هرمز و سواحل دریای عمان این پدیده پیش بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی هرمزگان بیان داشت: با توجه به ابرناکی و احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد در مناطق دریایی توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای رفت و آمدهای دریایی اندیشیده شود و شناورهای سبک از رفتن به دریا خودداری کنند.
وی گفت: طبق نقشه‌های فعلی از روز سه شنبه هفته جاری تاثیر موج بارشی مجدد در هرمزگان آغاز شده و انتظار می‌رود مناطق بیشتری از استان را تحت تاثیر قرار دهد.

عارفی اضافه کرد: از لحاظ دمایی نیز  از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری  کاهش دمای کمینه در استان هرمزگان پیش بینی می‌شود.

برچسب‌ها هواشناسی پیش بینی هواشناسی بارندگی هرمزگان وزش باد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی هواشناسی بارندگی هرمزگان وزش باد هواشناسی پیش بینی هواشناسی بارندگی هرمزگان وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی از شهروندان خواست از تردد‌های غیرضروری در مسیر‌های ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی استان هم گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان در روز جاری بوده است.
حیدری افزود: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان از جمله از زاهدان ۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر بارش باران گزارش شد.
وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

دیگر خبرها

  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد