Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:07:11 GMT

افزایش داوطلبین مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم 

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۴۲۲

افزایش داوطلبین مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم 

ایسنا/مازندران فرماندار نور با اشاره به اینکه شمار داوطلبان در شهرستان نور و محمودآباد به ۳۰ نفر رسیده است، اظهار کرد: شمار داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مقایسه با دوره دهم ۷ نفر و دوره نهم ۲۱ نفر افزایش داشته است.

علی شادمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۸ نفر از داوطلبان مرد و ۲ نفر خانم بوده است، اظهار کرد: از این تعداد افراد ۳ نفر دارای مدرک دکتری،  یک نفر مدرک حوزوی و مابقی دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند که جوان‌ترین داوطلب ۳۱ سال و مسن‌ترین ۶۶ سال  سن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مشاغل داوطلبین تصریح کرد: تعداد ۲ نفر وکیل،۳ نفر بازنشسته، ۴ نفر هیئت علمی دانشگاه‌ها ،۲ نفر فرهنگی و ۱۹ نفر سایر مشاغل هستند.

فرماندار نور با اشاره به نقش موثر خبرنگاران در خبر رسانی و آگاهی بخشی جامعه گفت: برای نخستین بار در شهرستان مکان خبرنگاران جنب اتاق ثبت نام داوطلبین مهیا شد تا این قشر زحمتکش در کمال آرامش به گرفتن مصاحبه‌ها بپردازند.

شادمان با بیان اینکه بر اساس نظر سنجی داوطلبان رضایت خود را از روند ثبت نام اعلام کردند، یادآور شد: امیدواریم انتخابات پرشور با حضور مردم فهیم و خفت و خواری دشمنان را در پیش رو داشته باشیم.

اسامی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه نور و محمودآباد:

1_ اسلام دستگذار 
2_ ولی اله فرزانه  
3_ مهدی اسماعیلی
4_ نبی اله رضایی 
5_ عنایت داودی  
6_ جهانگیر اسماعیلی 
7_ عین اله رستمی 
8_ نوروز احسانی 
9_ سید رضا غلامی 
10_ محمدتقی کامیابی
11_ مهدی جهانشاهی 
12_ رضا سالاریان 
13_ ابراهیم اسماعیلی 
14_ عباس ناطق نوری
15_ روح اله علی زاده
16_ اکبر نواب 
17_ عبدالوحید فیاضی
18_ ابراهیم رضا پور 
19_ داود محمدزاده 
20_ صدرالدین متولی 
21_ علی اسماعیلی 
22_ زهرا رمضانی 
23_ افراسیاب رضائی 
24_ اکبر برزگر
25_ محمدجواد علی پور
26_ سمیه مختاری عمران
27_ علی باقری
28_ سید ابراهیم حسینی
29_ قربانعلی سالاریان
30_ سید صابر موسوی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی درباره فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی، گفت: یکی از قوانین خوبی که مجلس یازدهم به تصویب رساند قانون جهش تولید دانش‌بنیان بود. از سه سال گذشته یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان روی پروژه کاهش مصرف آب و کشاورزی هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی، داده‌های هواشناسی، اطلاعات خاک مزرعه و نوع کشت فعالیت می‌کند.   نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم طی سال‌های آینده در زمینه کشت گیاهان زراعی و درختان میوه توسط شرکت‌های دانش بنیان اتفاقات خوبی رخ دهد، ادامه داد: بیش از یک دهه است که در دنیا موضوع پایش سلامت باغات و مزارع آغاز شده و با استفاده از هوش مصنوعی و تصویر برداری هوایی مزارع را پایش می‌کنند.   وی با تاکید بر اینکه در برنامه هفتم توسعه استفاده از بازچرخانی آب و پساب در بخش صنعت و کشاورزی مصوب شده است و با توجه به قانون جهش تولید شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت‌ها امیدوار شده و در این حوزه سرمایه گذاری کرده اند، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی ریل گذاری خوبی را انجام داده و اثرات آن را در فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در تمامی بخش‌ها خصوصا بخش کشاورزی شاهد هستیم و اکنون دولت باید از شرکت‌ها حمایت کند و با آنها قرارداد ببندد.   اعظمی با بیان اینکه یکی از مشکلات وزارت جهاد کشاورزی پهنه بندی‌ها بوده تا بر اساس آن مشخص شود چه میزان از اراضی هر منطقه زیرکشت چه محصولی رفته است، گفت: درحال حاضر پهنه‌بندی‌ها توسط کارشناسان انجام می‌شود که علی رغم زمان‌بری به صورت کامل دقیق نیست، در این حوزه نیز شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از تصویربرداری هوایی ورود کرده‌اند.   عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش کشاورزی می‌توانیم طی سال‌های آینده خبر‌های خوشی را از بومی سازی تکنولوژی و خلاقیت توسط شرکت‌های دانش‌بنیان را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • راند دوم
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود