Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول معاونت خواهران بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: در اولین دوره مسابقات والیبال دختران دانشجو دانشگاه‌های اهواز که به مناسبت ۱۶ آذر برگزار شد، تیم دانشگاه شهید چمران به مقام قهرمانی رسید.

لویمی، مسئول معاونت خواهران بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اولین دوره مسابقات والیبال دختران دانشجو دانشگاه‌های اهواز (جام ۱۶ آذر) با حضور تیم‌هایی از دانشگاه‌های شهید چمران اهواز، فرهنگیان اهواز، آزاد اهواز، پیام نور اهواز و دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی (رامین)، ۱۵ آذرماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لویمی اضافه کرد: در این دور از مسابقات، دانشگاه شهید چمران اهواز با پیروزی مقابل ۳ تیم به مقام قهرمانی و دانشگاه رامین به نایب قهرمانی این مسابقات دست یافتند.
مسئول معاونت خواهران بسیج دانشجویی استان خوزستان ابراز کرد: این مسابقات به همت معاونت خواهران بسیج دانشجویی استان خوزستان و با توجه به فرا رسیدن ۱۶ آذرماه با هدف ایجاد فضای با نشاط در بین دانشجویان دختر دانشگاه‌های اهواز برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز بسیج دانشجویی خوزستان روز دانشجو 16 آذر مسابقات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها ره پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899474

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم