Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:21:47 GMT

وضعیت اسفناک مهاجران در کشور بوسنی هرزگویین

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۷۰۸

وضعیت اسفناک مهاجران در کشور بوسنی هرزگویین

کمیساریای حقوق بشر شورای اروپا روز جمعه گفت که شرایط اردوگاه های مهاجر در بوسنی و هرزگوین شرم آور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، کمیساریای حقوق بشر شورای اروپا روز جمعه گفت که شرایط اردوگاه های مهاجر در بوسنی و هرزگوین شرم آور است.

 

دونیا میاتوویچ از اردوگاه های مهاجران در شهرهای مختلف در سراسر کشور بازدید کرد و با مقامات و سازمان های امدادی دیدار کرد تا در مورد راه حل های احتمالی گفتگو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میاتوویچ در سخنرانی در یک کنفرانس خبری در پایتخت سارایوو گفت: صحنه های اردوگاه ها ، به ویژه در اردوگاه ووچاکیک در نزدیکی مرز کرواسی ، او را به شدت ناراحت کرد.

 

وی گفت: اسکان مهاجران در این شرایط غیر انسانی و غیرقابل قبول است. اخیراً از اردوگاه های مهاجر در یونان دیدن کردم ، اما در بوسنی و هرزگوین ، صحنه ای روبرو شدم که قبلاً هرگز ندیده بودم. این شرم آور است ...

 

میاتوویچ گفت که حدود 8هزار مهاجر در بوسنی و هرزگوین وجود دارد که این رقم قابل کنترل است.

 

وی گفت: این رفتار برخلاف كنوانسیون اروپایی حقوق بشر است. کرواسی باید به بازگشت به مهاجران پایان دهد و تحقیقات را علیه افسران پلیس که از مهاجران خشونت استفاده می کنند ، آغاز کند.

 

از ابتدای سال 2018 ، بوسنی و هرزگوین تحت فشار زیادی از مهاجران به عنوان یک کشور در حال گذار به کشورهای عضو اتحادیه اروپا قرار گرفته است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد وفات حضرت معصومه س انتخابات مجلس انتخابات مسجد بوسنی و هرزگوین اروپا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)

ویدئویی از زخمی شدن کودک معصوم فلسطینی در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را مشاهده می‌کنید.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۳۰ درصد آبگیری شد
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)