Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:22:53 GMT

راه‌های خلخال برفی و یخبندان است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۸۴۹

راه‌های خلخال برفی و یخبندان است

معروف خسروی رییس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خلخال روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا از ادامه بارش برف همراه با کولاک مقطعی، محدودیت دید و تردد آهسته خودروها توام با احتیاط کامل در گردنه الماس واقع در جاده  ارتباطی خلخال به اسالم خبر داد و بیان کرد: در گردنه‌های برف‌گیر و مرتفع این شهرستان و راه‌های روستایی ترد با   زنجیر چرخ صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:در حال حاضر به جز راه مسدود شده خلخال به پونل در استان گیلان تمامی جاده‌های اصلی،فرعی و روستایی این شهرستان باز و رفت و آمد خودروها در آنها  جریان دارد .

فرمانده پلیس راه اردبیل به خلخال نیز در گفتگو با ایرنا از بارش برف ،کولاک ویخبندان مقطعی در جاده اردبیل به خلخال در حد فاصل روستای کرگان تا خلفلو خبر داد و رعایت احتیاط را به رانندگان توصیه کرد .

سرگرد شاپور ندایی اظهار کرد:حتی مشاهده سطح سیاه رنگ آسفالت از دور توسط رانندگان عبوری نمی‌تواند عاملی برای رانندگی با سرعت بالا و حتی معمولی در  راه‌های کوهستانی در فصول سرد سال بوده و سرعت بالا در این مواقع منجر به حوادث رانندگی می ‌شود .

رییس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: بارش برف به صورت خفیف و پراکنده که از صبح روز گذشته در این شهر آغاز شده هم‌اکنون در مناطق کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر با شدت بیشتری ادامه دارد .

فرامرز فرض الله پور گفت: دمای هوای امروز این شهر به صفر درجه رسید که در مقایسه با روز گذشته تغییری نکرده ولی درعین حال نسبت به گرمترین روز هفته قبل ۱۰ درجه کاهش یافته است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها پلیس راه هواشناسی راهداری خلخال بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه هواشناسی راهداری خلخال بارش برف پلیس راه هواشناسی راهداری خلخال بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در حوزه بجستان، سبزوار، جغتای، خوشاب، کلات، باخرز و محور مشهد - سرخس (مزداوند) باعث لغزندگی سطح جاده‌های خراسان رضوی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی افزود: به علت وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی در محور عشق آباد_ بردسکن در حوزه استان خراسان جنوبی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه