Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@21:44:24 GMT

جذب جوانان مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۲۲۹۶

جذب جوانان مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است

نماینده ولی فقیه در لرستان جوانان را موتور محرکه کشور دانست وافوزد: رهبر معظم انقلاب به بنده توصیه داشتند که با جوانان گرم بگیرید و در راستای جذب جوانان تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین« سید احمدرضا شاهرخی» امروز(17 آذر) در جمع جوانان اعضای شورای مشورتی نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر فرزانه انقلاب توصیه های به داشتند که یکی ای این توصیه ها گرم گرفتن با جوانان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: رهبر فرزانه انقلاب توصیه داشتند که با جوان ها گرم بگیرید، آنها که انقلابی،مومن و متدین هستند خیلی خوب ولی آنهایی که چنین نیستند نیز باید جذب گردند.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که با حزب الله گرم بگیرید، بیان کرد: تلاش برای تحقق رهنمود های رهبری را بستر سعادت است.

 

حجت الاسلام شاهرخی اظهار داشت: جوانان به عنوان موتور محرکه جامعه نقش مهمی در تحقق رشد و توسعه و مقابله با توطئه های دشمنان دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به آسیب های پیش روی نسل جوان، خاطرنشان کرد: این آسیب ها باید به صورت علمی و کار کارشناسی رصد شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت رصد مشکلات و آسیب های فرا روی نسل جوان و برنامه ریزی برای رفع این مشکلات، خاطرنشان کرد: جوان در سنی است که مورد طمع بوده و دشمنان برای آسیب زدن به جوانان هجوم می‌برند و کم کاری در این رفع آسیب های فرا روی این نسل قابل قبول نیست.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: باید شیوه‌های پیشگیری و درمان در این زمینه را احصا و راهکارها را تدوین کرد.

 

وی ادامه داد: مجمع مشورتی جوانان لرستان به‌عنوان یک بازوی فعال مباحث و مسائل این حوزه را به‌صورت علمی رصد کند.

 

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه سال های زیادی را در کنار جوانان بوده ام، بیان کرد:  فعالیت مجمع مشورتی می تواند بستری برای جذب جوانان و تقویت فرهنگ دینی در بین این قشر باشد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مسجد مسجد انتخابات مجلس دانشجو مسجد طراز اسلامی علی لاریجانی نسل جوان توصیه های رهبر انقلاب حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد

رهبر معظم انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد. عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • (تصاویر) دیدار معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب: جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند | ویدئو
  • فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟