Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه اگر تمام دنیا هم علیه ما باشند در سایه ولایت‌فقیه آسیبی نخواهیم دید، گفت: پس از حضور حجت الاسلام رئیسی در رأس قوه قضاییه، دستگاه قضایی دارای آهنگی نوین شده است.
 همایش اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری در برابر تهدیدات فرهنگی و امنیتی با حضور حجت الاسلام کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران و مشاور رئیس قوه قضاییه، علی صالحی رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان، مسئولان قضایی و اجرایی و اقشار مختلف مردم در بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام صدیقی به‌عنوان سخنران ویژه این همایش با اعلام اینکه پیروی از اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری موجب رفع ابهام و افزایش معرفت جامعه اسلامی خواهد شد، خاطرنشان کرد: استمداد از خداوند متعال و تکیه‌بر توانمندی داخلی ، استقامت در مقابل سختی‌ها، پرهیز از اشرافی گری و ریاست‌طلبی ، ساده زیستی ، تعبد و عدالت ، دوری از خودباختگی و انفعال مهم‌ترین مؤلفه‌های اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب در برابر تهدیدات را تشکیل می‌دهند.
امام‌جمعه موقت تهران با اعلام اینکه اگر تمام دنیا هم علیه ما باشند در سایه ولایت‌فقیه آسیبی نخواهیم دید، اظهار کرد: در موضوع برجام اگر نظارت و تذکرات رهبری نبود خیلی باخته بودیم.
حجت الاسلام صدیقی افزود: در حوادث اخیر، رهبر انقلاب، فرمان خدا را اجرا کرد و با موضع حکیمانه خود، امنیت مردم را تضمین کرد و ضمن صیانت از وحدت کشور، تهدید و توطئه مذبوحانه دشمن را دفع کرد.
امام‌جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به زهد و ساده زیستی رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه‌ای دوری از اشرافی گری را از خانواده و وابستگان خود آغاز کرده‌اند به‌نحوی‌که هیچ‌یک از فرزندان ایشان از خود منزل مسکونی ندارند و در جایی نیز استخدام نیستند و اگر تمام اسباب زندگی رهبر انقلاب را جمع بکنید حتی به‌اندازه بار یک وانت هم نخواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش دستگاه قضایی در تحقق اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دستگاه قضایی باید بداند که می‌تواند تمام مشکلات مملکت را حل‌وفصل کند.
حجت الاسلام صدیقی عنوان کرد: دستگاه قضایی با ویژگی جهادی می‌تواند کشور را نجات دهد، چراکه این دستگاه مرزبان عدالت است و همه مسئولین باید خود را با این موضوع مطابقت بدهند.
امام‌جمعه موقت تهران اظهار کرد: خوشبختانه پس از حضور آیت الله رئیسی در رأس قوه قضاییه، دستگاه قضایی دارای آهنگی نوین شده است، چراکه با تبعیت از سیره رهبر معظم انقلاب اسلامی، تشریفات زائد کاسته شده و همه برای خدا کار می‌کنند.
رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان نیز در این همایش عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.
علی صالحی از برگزاری دیدارهای مردمی در راستای تکریم ارباب‌رجوع و اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان به‌عنوان مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی دستگاه قضایی استان هرمزگان نام برد برچسب ها: حجت الاسلام کاظم صدیقی ، امام‌جمعه موقت تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس