Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در دانشگاه شهرکرد با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی گشایش یافت.

اسماعیل پیرعلی دبیر کمیته نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار ۱۷ آذرماه در این آیین، اظهار کرد: امسال تصمیم برآن شد که دبیرخانه و محل برپایی نمایشگاه به منظور فرهنگ‌سازی برای دانشجویان و اعضای هیات علمی و ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان در دانشگاه شهرکرد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممکن است این نمایشگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه پایان‌نامه‌ها و رفتن به سمت پژوهش مسئله‌محور و فناور الگو  قرار گیرد.

پیرعلی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ۲۶ غرفه برپا شده است، تصریح کرد:  دانشگاه شهرکرد و پارک علم و فناوری هر کدام دارای ۴ غرفه و مابقی متعلق به دستگاه‌هایی هستند که به نحوی در پژوهش و فناوری دست دارند و آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را در معرض دید قرار داده‌اند.

وی از رونمایی ۵ دستاورد پژوهشی و فناوری  در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این دستاوردها مربوط به شرکت‌های فناور و دانش بنیان، مرکز رشد دانشگاه شهرکرد، اداره کل زندان‌های استان و مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی در حوزه گیاهان دارویی است.

رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: نمایشگاه به مدت یک هفته در دانشگاه شهرکرد دایر است که در کنار نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی به منظور راه‌اندازی استارتاپ شرکت‌های فناور و دانش بنیان و آشنایی با اکوسیستم کسب و کار کارآفرینی برگزار می‌شود.

در ادامه سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها تبدیل علم به ثروت بوده است، دانشجویانی که دارای ایده هستند می‌توانند در مراکز مختلف پژوهشی - تحقیقاتی ایده خود را پرورش دهند و در نهایت علم را به ثروت تبدیل و تجاری‌سازی کرده تا بتوانند مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را برطرف کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه چهارمحال و بختیاری افتتاح نمايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم

بارش باران موجب لطافت هوا می‌شود. یکی از زیبایی های باران پدیده رنگین کمان است که اغلب بلافاصله پس از بارش ها رخ نمایی می کند و چشم هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از جلوه گری رنگین کمان در آسمان شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری را به نمایش گذاشت.

منبع: حیدری - چهارمحال و بختیاری

بیشتر بخوانید:

جلوه گری رنگین کمان در آسمان شهر زیرآب + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود