Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:10:17 GMT

سفر رئیس جمهور افغانستان به ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۲۴۳۱

سفر رئیس جمهور افغانستان به ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، « محمد اشرف غنی» رئیس جمهوری افغانستان برای شرکت در کنفرانس «روند استانبول - قلب آسیا» در راس یک هیأت بلندپایه دولتی، صبح امروز به ترکیه رفت.

براساس اعلام ارگ (کاخ) ریاست جمهوری افغانستان غنی در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در کنفرانس قلب آسیا با شماری از مقام‌های کشورهای مختلف نیز دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4792012 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: اشرف غني افغانستان ترکیه ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ سوریه ناتو روسیه فلسطین ترکیه لبنان فرانسه عربستان سعودی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه