Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مدیر مسئول» عنوان ویژه برنامه شبکه پنج سیماست که در فضای کاملا صمیمی، مسئولان کشور را به میان مردم می برد و مشکلات واقعی شان را پیگیری می کند.

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی صدری نیا تهیه کننده و کارگردان «مدیر مسئول» درباره فرایند تولید این برنامه اظهار کرد: فرآیند تولید «مدیر مسئول» از پائیز ۹۷ آغاز شد، این برنامه دارای چند رویکرد است، تمام تلاش ما این است که یک قدم بتوانیم به چهره های سیاسی کشور نزدیک تر شویم و تصویر دقیق تری از فرآیند مدیریتی و زندگی شخصی شان ارائه دهیم، ما می خواهیم انعکاس خوبی از دغدغه ها و مشکلات مردم در برنامه داشته باشیم، رویکرد غالب برنامه امید بخشی و مطرح کردن مشکلات مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر هفته با یکی از مسئولان وارد یک اتفاق میدانی می شویم، مثلا وقتی که می خواهیم درباره معضل اعتیاد صحبت کنیم با مسئول آن حوزه به مناطقی از شهر و یا اردوگاه های ترک اعتیاد می رویم و مستقیم و رو در رو با افرادی که به دام اعتیاد افتاده اند حرف هایشان را می شنویم و یا به بازار می رویم و در مورد موضوعات مختلف که این روزها مردم با آن دست به گریبان هستند از قبیل گرانی، مشکلات و تولید صحبت می کنیم، به طور کلی در تمامی حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی سعی کرده ایم مواجهه رودررو مسئولان و مردم را داشته باشیم.

صدری نیا درباره استقبال مسئولان از این برنامه گفت: البته هنوز این فرهنگ در کشور جا نیفتاده و کمی سیاسیون ما با آن بیگانه هستند و کمی با شک و دودلی با برنامه ما برخورد می کردند، اما بعد از مدتی خوشبختانه با استقبال خوب مسئولان مواجه شده ایم، ما سعی کرده ایم این کلیشه مرسوم را بشکنیم و خارج از گفتگوهای استودیویی وارد یک گفتگوی مستقیم میان مردم و مسئولان باشیم.

تهیه کننده «مدیر مسئول» با بیان این که اتاق فکر این برنامه آشنا به موضوع های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است تصریح کرد: ایده اولیه همراه با طراحی کار مانند انتخاب میهمان و نوع سوالات و به طور کلی سناریو را که قرار است اتفاق بیفتد در اتاق فکر برنامه، برنامه ریزی می کنیم.

این تهیه کننده درباره ارتباط با مخاطبان و بازخوردهای «مدیر مسئول» نیز عنوان کرد: الحمدالله در طی این ۲۰ قسمتی که این برنامه پخش شده است، بازخوردهای برنامه از طریق پیامک، شبکه های مجازی و هم چنین گزارش هایی که از تماس های مردم با ۱۶۲ به دست مان می رسد حاکی از استقبال خوب مخاطبان از این برنامه است. ما سعی خواهیم کرد در فصل بعدی این برنامه تمامی نقدها و ایراداتی را که به این برنامه گرفته شده بود رفع و با ایجاد فضایی جدیدتر «مدیر مسئول» را پخش کنیم.

گفتنی است برنامه «مدیر مسئول» هر هفته جمعه ها حوالی ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیر مسئول 0 ویژه برنامه شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا فخاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم.

فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو