Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه در استان اصفهان حدود ۳۷ درصد مردم از یارانه معیشتی برخوردار شدند، گفت: بسیاری از کشاورزان و اقشار ضعیف معترض هستند و دولت در این مورد از اصل غافلگیری مثل کاری که در مورد بنزین ۳۰۰۰ تومانی کرده استفاده نکند.

به گزارش ایسنا، سید جواد ساداتی نژاد در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه‌ای ضمن تبریک روز دانشجو خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: برخلاف آنچه که برای پرداخت یارانه معیشتی اعلام شده، در استان اصفهان و شهرستان‌هایی مثل کاشان و آران و بیدگل حدود ۳۷ درصد مردم از آن برخوردار شدند و بسیاری از کشاورزان و اقشار ضعیف معترض هستند که این موضوع باید رسیدگی شود و در این مورد از اصل غافلگیری مثل کاری که در مورد بنزین ۳۰۰۰ تومانی کردید و مردم غافلگیر شدند، استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی در تذکری به رئیس جمهور با بیان اینکه مردم به نحوه اداره کشور توسط جنابعالی معترض هستند، گفت: مردم انتظار دارند وقتی قیمت بنزین افزایش پیدا می‌کند و شما تعهد می‌دهید تمام منابع آن را بین اقشار ضعیف و محروم توزیع کنید عمل شود که در حال حاضر این مساله مشاهده نمی‌شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس در تذکر دیگری به رئیس جمهور با بیان اینکه  دلیل اینکه علت نادیده گرفتن قانون مصوب مجلس در خصوص بکارگیری معلمان حق‌التدریس، پیش دبستانی‌ها و نهضتی‌ها نادیده گرفته می‌شود را نمی‌دانم، عنوان کرد: به علت عدم تناسب ‌آیین نامه مصوب دولت در خصوص بکارگیری معلمان حق التدریس، پیش دبستانی‌ها و نهضتی‌ها، این آیین نامه تعداد کمی از این جامعه زحمتکش را برای استخدام پوشش می‌دهد و لازم است که به قانون مصوب مجلس توجه شود.

ساداتی نژاد در پایان تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داد و گفت: با توجه به انتخاب مکان بیمارستان تامین اجتماعی حوزه انتخابیه که متعلق به کارگران بوده و ۱۸ سال است چشم انتظارند، نسبت به شروع عملیات اجرایی حسب قولی که حضرتعالی فرمودید تسریع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: يارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول شماره ۱۲ با عنوان «هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: طبق محاسبات ما در زمان تصویب بخش اول بودجه مقرر شد که یک درصد هزینه‌های شرکت‌های دولتی برای مسائل فرهنگی هزینه شود که اعتبار آن بالغ بر ۲۸ همت می‌شد، اما دولت در جداول ۳۶ همت را برای توزیع آورده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با همکاری کمیسیون فرهنگی اصلاحاتی را در این جداول اعمال کرد که یکی از این اصلاحات، اختصاص منابع بیشتری به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان بود.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: امسال برای اولین‌ بار بودجه در مرحله اول به شکلی تصویب شد که کسی نمی‌تواند بودجه حوزه فرهنگ را پرداخت نکند.

کد خبر 6092752 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است