Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:47:26 GMT

بیشترین بارش‌ها مربوط جنوب و جنوب‌غرب کرمان است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۲۸۱۰

بیشترین بارش‌ها مربوط جنوب و جنوب‌غرب کرمان است

مریم سلاجقه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از امروز تا اواخر هفته در اکثر نقاط استان کرمان به طور متناوب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، بارش باران، در مناطق سردسیر بارش برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه میانگین بارش‌های ثبت شده در ایستگاه‌های سینوپتیک استان کرمان از ابتدای سال زراعی تا ۱۶ آذر ماه جاری ۱۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ میلی‌متر اعلام شده است اظهار داشت: در این ایستگاه‌ها روز گذشته و امروز بارندگی در شهرستان کهنوج ۱۵.۴ میلیمتر، میانده جیرفت ۲ میلی‌متر، شهرستان بافت ۱.۸ میلی‌متر و شهرستان جیرفت سه دهم میلیمتر اعلام شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به وضعیت بارندگی توسط ایستگاه‌های هواشناسی این استان از روز گذشته تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز بیان داشت: ایستگاه بارانسنجی منوجان کهنوج ۱۷ میلی‌متر، فاریاب کهنوج ۸.۵ میلی‌متر، اسلام‌آباد کهنوج پنج میلی‌متر و بهادرآباد کهنوج پنج میلی‌متر اعلام شده است.

برچسب‌ها هواشناسی کرمان بارندگی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی کرمان بارندگی ایرنا هواشناسی کرمان بارندگی ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی نیا، صبح سه شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان قلعه گنج ضمن تاکید بر اهمیت اجرای پروژه‌های آبخیزداری در این شهرستان گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری و هدایت آب‌های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی، در تقویت منابع آبی، بهبود تولیدات کشاورزی و رونق کسب و کار نقش مؤثری دارد.

وی، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان قلعه گنج افزود: طرح‌های منابع طبیعی اقدامات زیر ساختی بوده و اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری این شهرستان تخصیص داده شده است.

وی، افزود: با توجه به شروع فصل گرما و احتمال بروز آتش سوزی در مراتع و جنگل‌ها، توجیه و آموزش عموم افراد جامعه به عنوان مؤثرترین عامل در پیشگیری و مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی عرصه‌های منابع ملی ضرورت دارد

رحیمی نیا، افزود: ادارات ذیربط، بخشداری‌ها، اعضای شورای اسلامی، دهیاران و… با برنامه ریزی دقیق و بر اساس ظرفیت‌های موجود می‌توانند در خصوص اطفای به موقع حریق‌های احتمالی همکاری لازم را با مجموعه منابع طبیعی داشته باشند.

فرماندار شهرستان قلعه گنج نیز با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان در زمینه‌های منابع طبیعی، از اجرای طرح‌های منابع طبیعی در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: منابع طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی نقش مهمی در توسعه جامعه دارد و ما همواره از این منابع حمایت می‌کنیم.

محمد فلاح کهن، با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت خوبی در زمینه‌ی منابع طبیعی دارد افزود: جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی میراث ماندگاری است که از نسل‌های گذشته به ما رسیده و همه در حفظ، نگهداری و انتقال آن به نسل‌های آینده مسئولیت داریم.

کد خبر 6099357

دیگر خبرها

  • رخداد بارش های موثر در چهار ماه اخیر در استان همدان
  • ثبت رکورد بارش‌ها در فریدونشهر
  • پربارش‌ترین مناطق استان سمنان در شبانه‌روز گذشته
  • تعداد ۳۷ هزار نفر در جنوب کرمان واجد شرایط مسکن ملی شناخته شدند
  • توفان شدید غرب و جنوب خراسان رضوی را درنوردید
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد