Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از ملی‌پوشان وزنه برداری با انتشار تصاویری از نوع تغذیه اردوی تیم ملی جنجال ساز شد.

علی هاشمی، دارنده ۲ مدال طلای جهان در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در آستانه شروع اردوی تیم ملی با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود باعث ایجاد حاشیه و جنجال شد.

این وزنه بردار ایلامی که باید از فردا در اردوی تیم ملی حاضر شود، در استوری اینستاگرامش فیلمی از برنامه غذایی فدراسیون وزنه برداری منتشر کرده که روی آن برگه غذاهایی همچون کوکو سیب زمینی، عدس پلو و استامبولی نوشته شده است! علی هاشمی روی این فیلم صحبت می‌کند و به قسمت انتهایی این برگه اشاره می کند که نوشته شده: نوشابه کنسل!

همچنین علی هاشمی تصاویری به عنوان پست اینستاگرامی منتشر کرده و مدعی شده که وضعیت صبحانه و ناهار ملی پوشان به این شکل است که پنیر یا ماکارونی می خورند!

اما پشت پرده این اتفاقات چیست؟ اردوی تیم ملی حدود یک ماهی است که تعطیل شده و قرار است از فردا بار دیگر استارت بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چطور علی هاشمی این تصاویر را در شرایطی که در خانه‌اش در ایلام به سر می‌برد، منتشر کرده است؟

به نظر می‌رسد علی هاشمی که در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نشان داد در یک وزن المپیکی شانس چندانی برای رسیدن به مدال ندارد، با انتشار این تصاویر هدف خاصی را دنبال می کند.

واکنش مسئول کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری به انتشار تصاویری از وضعیت غذایی ملی پوشان

علی شاکری، مسئول کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری در واکنش به انتشار تصاویری از وضعیت غذایی ملی پوشان می‌گوید: «معمولا دو منوی غذایی در رستوران داریم؛ یکی برای کارمندان و یکی برای ورزشکاران. با توجه به کیفیت و هزینه بالای غذای ورزشکاران، نمی‌توانیم همان غذا را به کارمندان فدراسیون هم بدهیم. تصاویر منتشره مربوط به غذای کارمندان بوده که فردی از پشت میز یکی از کارمندان این عکس را گرفته است. آیا این رفتار اخلاقی و انسانی است که چنین رفتاری صورت گرفته؟ فیلمی هم که منتشر شده مربوط به حدود یک سال قبل است چرا که قسمتی که هاشمی شروع به فیلمبرداری می‌کند، خوابگاه بانوان است که تنها وزنه‌برداران بانو اجازه حضور و تردد از آن بخش را دارند و یک سال قبل مسدود شده.»/ فارس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت روز معلم، آیین بزرگداشت و تجلیل از پروفسور احمدعلی فروغی ابری موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و دیگر مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: حضورم را در این روز بزرگ و تجلیل از بزرگمرد عرصه علم، مغتنم می‌شمارم و این روز را گرامی می‌دارم و باید بگویم نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه به نام دکتر فروغی، کوچک‌ترین تقدیری است که می‌شود از این استاد عزیز داشت.

محمد نورصالحی افزود: دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان) که از برکت‌های جمهوری اسلامی در این شهر است، حاصل عمر دکتر فروغی است و اگر اهتمام ایشان نبود این مرکز علمی به این بالندگی نمی‌رسید.

وی تصریح کرد: دکتر فروغی به مانند کسی که خشت خشت این دانشگاه را بنا کرده باشد، به این دانشگاه تعلق خاطر داشت و با دانشجویان مانند پدر برخورد می‌کرد و همواره نگران آنها و پیگیر مشکلات‌شان بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: به عنوان رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به نشانه تقدیر از مقام علم و عالم و به ویژه دکتر فروغی ابری، وظیفه خود دانستم در بزرگداشت مردی که در تمام عمرش در راه علم قدم برداشت شرکت کنم و قدرشناس زحماتش باشیم.

محمد باقری معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در توصیف پروفسور فروغی اظهار کرد: من هرچه از دکتر فروغی که به عنوان یک پدر در این دانشگاه زحمت کشیدند، بگویم، کم گفته ام و در خاطرم هست که ایشان چه زحماتی در همراهی با همه اقسام و بخش‌های دانشگاه از جمله بسیج دانشجویی داشتند. آن زمان که افتخار خدمت در دوران دانشجویی در بسیج دانشجویی را داشتم و اهتمام این بزرگمرد در خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه باعث شد که این دانشگاه در خاکسپاری شهدا پیشرو باشد.

پس از آن، آیین نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به نام دکتر احمدعلی فروغی اجرا و از تابلوی جدید آن به نام این استاد فرهیخته پرده‌برداری شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در توصیف موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: ایشان در بنای این نهاد علم، زحمات بسیاری کشیدند و آقای دکتر فروغی عزیز و همه همکارانشان که خالصانه این سنگ بنا را گذاشتند، نزد خداوند مأجور و عزیز هستند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی افزود: بر اساس فرمایش الهی، اگر در تاسیس بنایی تقوا نباشد، رشدی حاصل نخواهد شد و یکی از دلایل درخشش این دانشگاه، نیت خالص بانیان آن در احیای علم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برای تصویب دو فوریتی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد واحد اصفهان به نام پروفسور فروغی قدردانی کرد و ادامه داد: خداوند به ما توصیه کرده که شاکر نعمت وجود عالمان باشیم.

دکتر طهرانچی، پیام نجفی را خلف صالح پروفسور فروغی خطاب کرد و گفت: این مسئله از افتخارات ما و دانشگاه آزاد است. دانشگاه آزاد این افتخار را دارد که ذیل سایه نظام ولایت انجام خدمت کند؛ دانشگاه آزاد برای مردم و از مردم است و بابت حمایت‌های شورای شهر اصفهان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • (ویدئو) تصاویر جنجالی؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟!
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی