Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@22:14:29 GMT

پورقاز بازی با شهرخودرو را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۲۸۷۸

پورقاز بازی با شهرخودرو را از دست داد

مدافع تیم فوتبال سپاهان بازی مهم این هفته مقابل شهرخودرو را از دست داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس تیم سپاهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، بعد از ظهر فردا و در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف تیم شهر خودرو خواهد رفت.

این در حالی است که زردپوشان اصفهان برای این بازی مدافع میانی خودشان را به علت آسیب دیدگی در اختیار نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌الله پورقاز که در بازی مقابل نساجی مازندران دچار آسیب دیدگی شد، برای پشت سر گذاشتن مراحل تشخیصی عازم پایتخت شده تا میزان و دوران مصدومیت او معلوم شود.

ضمن اینکه حامد بحیرایی و محسن مسلمان نیز به علت سرماخوردگی قادر به همراهی تیم نیستند و به همین خاطر در اردوی مردان قلعه‌نویی برای بازی با شهر خودرو حضور ندارند.

نام محمد ایرانپوریان نیز به علت مصدومیت در لیست تیم سپاهان برای بازی این هفته قرار ندارد. لازم به ذکر است سیدمحمدرضا حسینی و مرتضی منصوری با تلاش کادرپزشکی سپاهان به مرز آمادگی رسیده‌اند و با نظر کادرفنی تیم می‌توانند در بازی فردا حضور پیدا کنند.

مسابقه دو تیم شهرخودرو و سپاهان فردا و از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عزت الله پورقاز سپاهان تيم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

همزمان با آغاز روز و هفته جهانی نجوم از ۲۴ اردیبهشت ماه جاری، گروه‌های نجومی برای اجرای برنامه‌های خود می‌توانند از فردا شنبه، ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت‌نام خود در انجمن نجوم ایران اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، طبق تقویم جهانی، روز جهانی نجوم سال ۱۴۰۳ در ایران جمعه ۲۸ اردیبهشت خواهد بود که مقارن با شب نهم ماه قمری است و هفته نجوم از دوشنبه ۲۴ اردیبهشت تا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

طبق اطلاعیه انجمن نجوم ایران، بیش از نیم قرن است که روز و هفته جهانی نجوم با هدف ترویج علم، تبدیل به پلی میان مردم و منجمان شده است و سال‌هاست که این رویداد همزمان با سراسر این کره خاکی در ایران نیز برگزار می‌شود. از سال ۱۴۰۱ و پس از وقفه دو ساله به علت شیوع ویروس کووید-۱۹، روز و هفته نجوم با رویکردی متفاوت و همکاری مشترک گروه‌های نجومی در دو محوریت برنامه‌های حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

علی ابراهیمی سراجی، دبیر برگزاری هفته جهانی نجوم ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با ایسنا، هفته و روز جهانی نجوم را یکی از رویدادهای عمومی و ترویجی دانست که افراد در قالب گروه، انجمن و مؤسسه و غیره در سراسر ایران در آن شرکت می‌کنند و گفت: در دو سال اخیر (۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) گروه‌ها و انجمن‌های نجوم مختلف در رویدادهای این روز و هفته جهانی ثبت‌نام و گزارش‌های خود را در قالب تصاویر و فیلم و متن برای ما ارسال می‌کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های ارسالی در سال ۱۴۰۱ تعداد برگزارکننده‌های برنامه های این روز و هفته ۵۷ مورد بوده و تعداد برگزارکنندگان در سال ۱۴۰۲ به ۷۲ مورد ارتقاء یافت. تعداد برنامه‌های برگزار شده در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۶۹ مورد و در سال ۱۴۰۲ به ۲۴۹ مورد افزایش یافته است.

به گفته دبیر برگزاری هفته جهانی نجوم ۶۴ درصد از این برنامه‌ها از سوی بخش خصوصی، ۲۹ درصد از سوی بخش دولتی و ۷ درصد از سوی بخش خصولتی برگزار شده است.

به گفته وی بر اساس گزارش‌های دریافت شده از برگزارکنندگان هفته و روز جهانی نجوم سال ۱۴۰۲، در مدت زمان این برنامه، ابزارهای رصدی گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته است که این ابزارها شامل تلسکوپ‌های شکستی، تلسکوپ‌های بازتابی با قطر دهانه‌های مختلف، تلسکوپ‌های ترکیبی، تلسکوپ‌های خورشیدی و انواع دوربین‌های دو چشمی است.

به گفته وی، تعداد برنامه‌های اجرا و یا برنامه‌ریزی شده توسط برگزارکنندگان در سراسر کشور در هفته و روز جهانی نجوم سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به  این شرح است:

ابراهیمی خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام رویدادها در این رویدادهای جهانی از فردا شنبه ۸ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است