Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره در جلسه شورای اداری پست استان هرمزگان بر اجرای دقیق طرح تحول وحرکت به سمت اجرای سکوی تجارت الکترونیک(ستاپ) تاکید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه که امروز با حضور سعید جعفری مدیرکل پست استان، روسای ادارات و مسئولین واحدهای ستادی و اجرایی برگزار شد محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با تقدیر از تلاش‌های مجموعه پست استان گفت: آینده شرکت ملی پست درگرو تعامل هوشمندانه با کسب وکارهای دیجیتال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر اهمیت کسب و کارهای نوین اظهار داشت: بایدخودمان رابرای بازنگری درمدل های جدیددرفضای کسب وکار، اجرای دقیق طرح تحول و حرکت به سمت اجرای سکوی تجارت الکترونیک(ستاپ) آماده و تجهیز نماییم.

قادری با تشریح راهکارهای علمی وعملی ارتقاکیفیت خدمات ازطریق ساده سازی وظایف وخدمات، اصلاح فرایندها و ساختارشرکت اظهار امیدواری کرد: طرح تحول با تغییر و اصلاح نگرشها وبروزآوری دیدگاههای همکاران جهت رفع موانع ومحدودیتهای موجود، همکاری، اراده وتوانائی پرسنل متخصص پستی و همدلی و ارتباط موثرمیان آنها قابلیت اجرائی پیدا کند و در نهایت موجب رضایت شغلی کارکنان باشد.

قادری با بیان اینکه شعار همه ما در شبکه پستی باید “پست توانمند ساز ” باشد گفت: باید نوآوری و خلاقیت را سر لوحه فعالیت ها و خدمات خود نموده تا بتوانیم دربازار باقی بمانیم در غیر این صورت رقبا از ما پیشی خواهند گرفت.

وی استفاده از کارتن های باکیفیت را حق مشتری دانست و اظهار داشت: به‌زودی کارتن های باکیفیت و استاندارد پستی باساز و کار مالی در شبکه مورد استفاده قرارخواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره اضافه کرد: پست استان هرمزگان باید امکانات و خدمات با کیفیت را برای رونق کسب و کارهای محلی مبتنی بر تجارت الکترونیک دردستور کار قرار دهد.

در پایان جلسه کارشناسان و روسای ادارات ستادی واجرائی درخصوص طرح ستاپ، بستن قراردادهای سودده وحذف قراردادهای زیان ده، بازاریابی و نقاط ضعف و قوت پست استان سوالاتی را مطرح کردند و عضو هیات مدیره به سوالات و ابهامات همکاران به‌طور جداگانه پاسخ و توضیحات موردنیاز را ارائه داد.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار پست یكی از زیرساختهای اساسی دولت الكترونیك است ایجاد اشتغال با پیشرفت دیجیتالی ممكن است ​تاير هم سايبري شد ​36,750 سبك رانندگي سهم ایران در شرکت‌های بی‌پی انگلستان و شل سنگال استقبال وزیر نفت از همکاری صنعت و دانشگاه در توسعه صنعت CNG ویلموتس به فیفا شکایت کرده است؟ پژوهش زیربنای توسعه صنعتی است بخشودگی بیش از 198 میلیارد ریال جرائم مالیاتی قابل‌بخشش اصناف همواره در پرداخت مالیات پیشتاز بوده‌اند تامین سهم ۱۵ درصدی طرح‌های ریلی از صندوق توسعه ملی تهیه‌کننده سینما بازیگر سریال «پایتخت» شد امنیت اقتصادی و توسعه پایدار با رونق مصرف سی ان جی فراخوان مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی در آذر ماه ۹۸ تسویه حساب بدهی‌های دولت با تحویل نفت خام وثیقه‌های بانکی اجرایی نمی‌شود احتمال برکناری مدیرعامل اتوبوسرانی بعد از مطرح شدن فروش صندلی اتوبوس‌ها پاکسازی سطوح راهی برای جلوگیری از آنفولانزا حسین فرکی: فردا ما میهمان استقلال هستیم جهش 4942 واحدی شاخص بورس در پایان معاملات پرطرفدارترین ها فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پربیینده ترین ها پربحث ترین ها رونمایی از تهاتر کارت ثمین شهر/ تهاتر موجب رونق اقتصادی می شود تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ وجه تضمین اضافی قرارداد آتی پوشال معمولی زعفران از فردا کاهش می‌یابد ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ مرغ در سراشیبی قیمت ارزآوری ۹۷ میلیون دلاری صادرات کیوی صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه هفت‌تپه به چرخه کار و تولید بازگشت کاهش چهار درصدی تولیدات کشاورزی جهان در پی فرسایش خاک مهمترین دلیل کاهش ارزش صادرات در ۸ ماه نخست سال چه بود؟ تولید نفت اوپک در آستانه نشست ۱۷۷ کاهش یافت ۳۹ هزار کیلوگرم زعفران از کشاورزان خریداری شد ثبت نام محصولات ايران خودرو صرفا از طريق سايت اينترنتي فروش معتبر است دامپینگ «بلک فرایدی» در بازار پوشاک ایران احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد

ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: وقتی اقتصاد کشور دولتی مدیریت می‌شود یعنی آمار و ارقام در حوزه‌های نرخ بیکاری و اشتغال و در شاخص‌های اقتصادی نیز توسط خود دولت ارائه می‌شود.

احمد مرادی در حاشیه یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی‌ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت و جایگاه استان هرمزگان در اقتصاد دریامحور، اظهار کرد: استان هرمزگان پایه اقتصاد دریامحور محسوب می‌شود و بیش از ۶۰ درصد از فعالیت‌های مرتبط با اقتصاد دریا محور در استان هرمزگان شکل می‌گیرد. به همین جهت باید با یک نگاه ویژه به این فرصت‌ها برای توسعه متوازن اقدام شود.

وی، با اشاره به ارزش افزوده عظیم فعالیت‌های اقتصادی دریا از جمله صید و صیادی، گردشگری، حمل ونقل و ...، عنوان کرد: تنها نباید مسائل امنیتی و استراتژیک دریا را در نظر داشته باشیم بلکه می‌توان بهره‌های عظیم اقتصادی از آن برد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان، بیان کرد: در اغلب برنامه‌های توسعه، درآمدهای حاصل از فعالیت‌های دریایی پیش‌بینی شده است که اگر بتوانیم آن را محقق کنیم، به راحتی می‌توان برای ایجاد پالایشگاه‌های مختلف در راستای جبران ناترازی انرژی در کشور گام برداشت که اقدامی بسیار مهم و توسعه‌ای محسوب می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: مجلس به دولت تکلیف کرده بود که ۲۰۰ هزار تن ماهی در قفس پرورش داده شود. با بررسی‌های بنده در بهترین حال ۲۰ هزار تن حاصل شد که نشان دهنده فاصله عظیم و گسترده عمل تا هدفگذاری است. وقتی این موضوع از وزیر جهاد کشاورزی سوال شد، مسائلی مانند وابستگی صنعت شیلاتی کشور از جمله قفس، تور و بچه‌ماهی به کشورهای خارجی را از جمله این مطرح شد.اعلام کردم که شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های جوان کشور توانایی ساخت قفس و تور را در داخل کشور را دارند که مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

وی، با ذکر این نکته که نباید اقتصاد کشور را دولتی مدیریت کرد، گفت: دلیل بروز این چالش‌ها، مدیریت دولتی اقتصاد است. مقام معظم رهبری در شعار سال به جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی اشاره کردند و اگر می‌خواهیم این چالش‌ها در حوزه اقتصاد برطرف شود باید با عمل فرمایشات مقام معظم رهبری، دولت‌ها از تصدی‌گری در اقتصاد فاصله بگیرند.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان بیان کرد: وقتی اقتصاد کشور دولتی مدیریت می‌شود یعنی آمار و ارقام در حوزه‌های نرخ بیکاری واشتغال و در شاخص‌های اقتصادی نیز توسط خود دولت ارائه می‌شود. در چندین برنامه توسعه‌ای، رشد اقتصادی ۸ درصد هدفگذاری شد که این رشد اقتصادی صرفا با برگزاری جلسه و کنفرانس محقق نمی‌شود بلکه باید این باور را در سطوح مختلف جامعه بگسترانیم.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی