Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@10:32:06 GMT

آخرین خبرها از «مست عشق»

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۳۵۴۲

آخرین خبرها از «مست عشق»

خبرگزاری میزان- بنا بر آخرین خبرها از گریم برخی از بازیگران فیم سینمایی مست عشق رونمایی شده است که از جمله متفاوت ترین این تصاویر می‌توان از گریم متفاوت شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی نام برد. تاریخ انتشار: 13:57 - 17 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۹۹۶

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی مست عشق پنجمین تجربه حسن فتحی در عرصه کارگردانی سینما است، فتحی که در ساخت آثار تلویزیونی و سریالی به موفقیت‌های فراوانی رسیده بار دیگر سراغ درامی تاریخی رفته و این بار شانس خود را در سینما جستجو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از فیلم سینمایی مست عشق اینجا کلیک کنید

داستان فیلم «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد. علاوه بر پیروزفر بازیگرانی همچون شهاب حسینی، هانده ارچل، سلما ارگچ، حسام منظور، ابراهیم چلیکول، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

پارسا پیروزفر و شهاب حسینی نقش‌های اصلی آن را در قالب شمس و مولانا ایفا کنند، تهیه‌کننده این فیلم مهران برومند است و فیلمنامه آن را هم خود حسن فتحی با همکاری فرهاد توحیدی نوشته و در میان سایر عوامل فنی و هنری هم نام چهره‌های ایرانی و ترک به چشم می‌خورد.

بنا بر آخرین خبرها از گریم برخی از بازیگران خارجی فیم سینمایی مست عشق رونمایی شده است که از جمله متفاوت ترین این تصاویر می‌توان از گریم متفاوت شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی نام برد.


همچنین «بوران کوزوم» بازیگر ترکیه‌ای نقش علاءالدین پسر سخت گیر، زودرنج و بلند پرواز مولانا را در مست عشق بازی می‌کند.

شخصیت علاءالدین چلبی به‌دلیل تاثیری که بر سرنوشت مولانا و شمس گذاشت، کاراکتر مهمی در فیلم سینمایی مست عشق به حساب می‌آید.

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیک‌کول، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و حسام منظور سایر بازیگران مست عشق هستند.


بوراک توزکوپاران دیگر بازیگر ترکی‌ ای در فیلم سینمایی «مست عشق» نقش سلطان ولد فرزند بزرگ مولانا را در مست عشق بازی می‌کند که همواره در رکاب پدر و معتمد او بود و از حیث ظاهر و باطن نیز شباهت‌های بسیار به مولانا داشت.


گفتنی است شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیکول، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوران کوزوم و حسام منظور سایر بازیگران «مست عشق» هستند، تهیه کننده فیلم نیز مهران برومند است، فيلمنامه‌ آن را حسن فتحى و فرهاد توحیدی نوشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا شهاب حسینی اخبار سینما سینمای ایران جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد

تیزر رسمی فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در حالی که بلیت‌های فیلم به پیش‌فروش بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده، منتشر شده است. 

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از فیلم‌های غیرکمدی است که پیش‌بینی می‌شود بتواند مخاطب زیادی را به سینما دعوت کند. 

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) از جمله باریگران این فیلم هستند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است و تیزر را هم کیومرث بیک زند ساخته است.

پیش‌فروش بلیت این فیلم در روز‌های گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر بلیت آن را خریداری کره‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

  tags # پارسا پیروزفر ، شهاب حسینی ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • این خبرها را از دست ندهید
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • امروز با مولانا: نیست مرا را جز تو دوا ای تو دوای دل من
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر