Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گیلانغرب روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: بارش شدید برف در بخش گواور شهرستان گیلانغرب منجر به ایجاد مشکلات زیادی برای اهالی و مسافران خودروهای عبوری شد.

کوروش محمودیان افزود: به دنبال بارش برف از شب گذشته سه اکیپ راهداری با ۲۴ دستگاه ماشین آلات برف روب و ۳۵ نفر عوامل انسانی در محورهای سردسیر و کوهستانی اقدام به بازگشایی راه‌های ارتباطی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: هم اکنون مسیر گیلانغرب به گوار در محور اصلی اسلام آباد به گیلانغرب که با مشکل مواجه شده بود، بازگشایی شده است.

او ادامه داد: ارتفاع برف در سطح شهر سرمست ۱۵ سانتیمتر و در ارتفاعات به بیش از ۴۰ سانتیمتر  رسیده است که مدارس تمامی مقاطع بخش گواور امروز تعطیل شد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: برق سه روستای محور بیگرضایی در بخش گواور همچنان قطع است که در حال رفع آن هستیم.

محمودیان افزود: شب گذشته نیز به سرنشینان ۲۰ خودرو امداد رسانی شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت و ۲۰۸ روستا دارد. 

برچسب‌ها گیلانغرب راهداری بارش برف کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب راهداری بارش برف کرمانشاه گیلانغرب راهداری بارش برف کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی (فیلم)

 

 

 

منبع: فارس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان (فیلم) بارش باور نکردنی برف در سرعین اردبیل (فیلم) بارش ۴۰ سانتیمتری برف بهاری در ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی (فیلم)
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد