Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مدیریت برنامه‌های یونسکو در شهر خلاق خوراک شناسی رشت در فراخوانی از همه سرآشپزها، آشپزها، رستوران داران و کافی شاپ‌های این شهر خلاق دعوت کرد تا در نخستین گردهمایی تخصصی خوراک رشت شرکت کنند.

این گردهمایی ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه بیستم آذر ماه امسال در تالار گفتمان شهرداری رشت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت به شرکت برای جشنواره خوراک شناسی بین المللی راه ابریشم در فروردین ماه ۱۳۹۹ و عضویت رایگان در باشگاه مشتریان شهر خلاق خوراک شناسی رشت از مزایای حضور و شرکت در این گردهمایی است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند با شماره‌های ۰۹۹۰۳۱۷۱۵۴۵ و ۰۱۳، ۳۳۷۲۵۸۹۱ دبیرخانه نخستین گردهمایی تخصصی خوراک رشت تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: رشت، شهر خلاق خوراک شناسی ایران در یونسکو 

این گردهمایی به وسیله مدیریت برنامه‌های یونسکو در شهر خلاق خوراک و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سومین گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب در اراک برگزار شد.

در این گردهمایی که با عنوان «یاد یاران» برگزار شد، همسنگران و رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار به بازخوانی و روایتگری خاطرات این دوره پرداختند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله گفت: در گردهمایی رزمندگانی از استان‌های زنجان، قزوین، قم، سمنان، تهران، یزد، مازندران و استان مرکزی حضور داشتند که علاوه بر دیدار دورهمی وقایع، اتفاقات و خاطرات دفاع مقدس را بازگو و آن را بعنوان یک گنجینه ثبت و ضبط می‌کنند تا به نسل آینده انتقال دهند.

یار محمدی جزو ادوار مسئولان پرسنلی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب هم گفت: رزمندگانی که در این دورهمی حضور دارندواحد پرسنلی لشکر علی ابتن ابیطالب در بحث مدیریت منابع انسانی هستند که هم گزیتنش و استخدام و هم بکارگیری همه خدمات تا بعد از پایان خدمت که در عضویت‌های مختلف مسئولیت داشتند و این‌ها جوان‌هایی بودند که تقریبا تا پایان سال ۶۷ نیروی انسانی در لشکر را مدیریت کردند.

یارمحمدی با بیان اینکه این گردهمایی دوسالانه در استان‌های مختلف که در تشکیل لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب نقش داشتند برگزار می‌شود، افزود: ما در این برنامه علاوه بر یادآوری دوران دفاع مقدسف بدنبال تدوین عملکرد واد پرسنلی لشکر در دوران دفاع مقدس هستیم.

در پایان از خانواده شهدای واحد پرسنلی نیز تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • «یاد یاران»، گردهمایی همسنگران لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی