Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای با حضور امام جمعه جاجرم در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی، امام جمعه جاجرم، روز یکشنبه، 17 آذر 98 در آیین افتتاحیه کانون فرهنگی و هنری امام خامنه‌ای گفت: حفظ ارزش های اسلامی از ضروریات و از اهم امورات جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بسیج، کانون فرهنگی هنری و مراکز فرهنگی دیگر که در مسجد کار اجرایی می‌کنند باید هماهنگ باشند و امام جماعت در این زمینه محور اصلی است تا فعالیت‌های فرهنگی هنری در مسجد انجام شود و جذب حداکثری جوانان و هدایت و روشنگری این قشر از جامعه انجام شود.
وی، با بیان اینکه کار فرهنگی در طول زمان اثرگذار خواهد بود، اظهار کرد: همه ما معتقدیم که اثرگذاری کار فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و همت و تلاش بیش از پیش متولیان و فرهیختگان این حوزه نیز بسیار تاثیرگذار است.
حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی، نقش اعضا و فعالان کانون‌های مساجد را مهم و ارزشمند خواند و با بیان اینکه هنر کانون‌های مساجد جذب جوانان به مسجد است، اظهار امیدواری کرد: تأسیس و راه‌اندازی کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در مسجد النبی (صلی الله علیه وآله و سلم) سبب شود با شیوه امر به معروف در نشر فرهنگ دینی و حفاظت از ارزش‌های آن تأثیرگذار باشیم.
موسوی، بر حفظ و حراست از دین و خاک میهن عزیزمان ایران تاکید کرد و افزود: هر چند دشمن همواره در تلاش است تا با رخنه در ذهن جوانان ما آن ها را مایوس کند ولی خرد جمعی و اندیشه جوانان ما همواره ستودنی است و هیچ گاه دشمن را راهنما و هدایتگر خود نمی‌دانند.
در پایان مراسم از تعدادی از اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خراسان شمالی کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه