Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@09:00:56 GMT

اخبار مشروح ۱۳، یکشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۲۸۳

‍‍‍‍‍‍

رئیس جمهور لایحه بودجه ۴۸۴ هزار میلیارد تومانی سال آینده را تقدیم مجلس کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهمترین عناوین اخبار مشروح ۱۳ امروز اختصاص دارد به:
* رئیس جمهور لایحه بودجه ۴۸۴ هزار میلیارد تومانی سال آینده را تقدیم مجلس کرد. آقای روحانی مهمترین رویکرد لایحه را مقابله با تحریم و افزایش قدرت خرید مردم اعلام کرد و گفت: سال آینده کالا‌های اساسی همچنان با ارز ۴۲۰۰ تومانی تامین می‌شود، کالا‌های غیر اساسی هم ارز نیمایی ۸۵۰۰ تومانی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   * جمع بندی یک هفته ثبت نام مجلس یازدهم در سراسر کشور نشان می‌دهد ۱۶۱۴۵ نفر برای داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم نام نویسی کرده ا ند که حدود ۲۰ درصد ثبت نام کنندگان ۳۶ تا ۴۰ ساله هستند.

* برف و باران بیشتر مناطق کشور را فرا گرفته است. در روز‌های پایانی پاییز، برف بسیاری از مناطق کشور را سفید پوش کرده است. ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری به ۹۰ سانتیمتر رسید.

* معاون وزیر راه و شهر سازی در گفتگو با شبکه خبر از راه اندازی سامانه ملی مسکن و املاک تا پایان سال خبر داد.

* وزیر نفت از تشکیل صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت با هدف حمایت از شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه خبر داد. آقای زنگنه این خبر را در حاشیه نخستین رویداد توسعه فناوری ویژه اقلام پرمصرف گاز اعلام کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* کره شمالی همزمان با اعلام خروج از مذاکرات هسته‌ای با آمریکا، آزمایش مهمی در سایت سو‌ها انجام داد. خبرگزاری کره شمالی بدون اشاره به جزییات این آزمایش، اعلام کرد نتیجه این آزمایش جایگاه راهبردی پیونگ یانگ را تقویت می‌کند. مقامات آمریکایی گفته بودند: کره شمالی وعده تعطیلی محل پرتاب ماهواره‌ای سو‌ها را داده بود.

* اعتصاب و اعتراض سراسری که از روز پنج شنبه در اعتراض به سیاست‌های دولت مکرون آغاز شده، تا فردا ادامه خواهد داشت. با ورود اعتصاب سراسری به روز چهارم، پلیس فرانسه از بازداشت تعدادی از معترضان خبر داد.

* همزمان با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، موشک‌های مقاومت فلسطین هم مناطقی از فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

* نیرو‌های مقاومت یمن یک پهپاد جاسوسی دیگر ائتلاف سعودی را در منطقه " جیزان " در جنوب عربستان سرنگون کرد. مقاومت یمن در چند روز گذشته از سرنگونی سه پهپاد جاسوسی سعودی خبر داد، اما عربستان در این خصوص سکوت کرده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح مشروح 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت

سنجش کیفیت هوا، امروز (یکشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۶۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوای اصفهان امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در ساعات منتهی به ظهر با قرار گرفتن روی شاخص ۶۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط‌زیست منطقه اصفهان، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۹۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

امروز همچنین بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط‌زیست منطقه اصفهان، ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا متعلق به شهرداری اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با شاخص ۵۹، انقلاب با شاخص ۷۳، پارک زمزم با شاخص ۵۴، دانشگاه صنعتی با شاخص ۶۰، رهنان با شاخص ۷۱، زینبیه با شاخص ۵۷، سپاهان شهر با شاخص ۵۳، فرشادی با شاخص ۵۶، فیض با شاخص ۵۷، کاوه با شاخص ۶۹، کردآباد با شاخص ۵۶، ولدان با شاخص ۶۳ سالم (زرد) و میرزاطاهر با شاخص ۴۱ در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفیت هوا در استان اصفهان به‌جز شهر اصفهان، ایستگاه‌های زرین‌شهر، قهجاورستان، سجزی، کاشان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، مبارکه و شاهین‌شهر است که شاخص کیفی هوا در موقعیت سجزی با شاخص ۶۱، قهجاورستان با شاخص ۷۲، نجف‌آباد با شاخص ۸۳، مبارکه با شاخص ۵۷ و خمینی‌شهر با شاخص ۵۲ سالم (زرد)، زرین‌شهر با شاخص ۴۴، کاشان با شاخص ۴۶ و شاهین‌شهر با شاخص ۳۱ در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد. ایستگاه‌های خرازی، استانداری اصفهان، پروین، رودکی، جی، میثاق، خواجو، باغ غدیر و شهر دولت‌آباد فعال نیست.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

شاخص کیفی هوا (Air Quality Index) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا همچون مونوکسید کربن، دی‌اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن‌دار، ازن و ذرات معلق (ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف دارد، به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 750834

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳