Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@00:57:55 GMT

مهم ترین ویژگی بازار سرمایه معافیت مالیاتی است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۴۷۰

مهم ترین ویژگی بازار سرمایه معافیت مالیاتی است

پول نیوز - روز گذشته 16 آدرماه جلسه پدیره نویسی شرکت «تامین سرمایه دماوند» برگزار شد و براساس مصوبات این جلسه روز سه شنبه 19 آذرماه پدیره نویسی این شرکت در بازار دوم و سوم فرابورس آغار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، حجت الله انصاری مدیرعامل «تماوند» در خصوص هدف اصلی این شرکت گفت: به طور طبیعی ورود شرکت ها به بازار داری منافع بی شمار است که از جمله این منافع معافیت های مالیاتی، استفاده از بازار برای تامین و افزایش سرمایه و ایجاد شفافیت های مالی است که اغلب این شفافیت ها به صورت ماهانه و سالانه قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری با اشاره به مجموع سرمایه 500 میلیارد تومانی شرکت های تامین سرمایه بیان داشت: در حال حاضر سرمایه اسمی «تماوند» 200 میلیارد ریال است که طبق تعهدات این شرکت این سرماهی تا 2 سال آینده به مبلغ 500 میلیارد تومان می رسد.

وی افزود: مهم ترین هدف گذاری این شرکت مخاطبان و مردم هستند و تا زمانی که الزامات قانونی رعایت شود ما بدون محدویت به نیاز مخاطبان رسیدگی می کنیم.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین تجلی، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید و مشارکت مردم عنوان شده است، ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری میراث فرهنگی تجهیز شده است.

وی افزود: افرادی که علاقه مند سرمایه گذاری در این حوزه هستند می‌توانند به معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری استان کرمان مراجعه و ضمن دریافت فهرست بسته‌های سرمایه گذاری برحسب میزان سرمایه و علاقه خویش بسته مورد نظر را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: ویژگی بسته‌های سرمایه‌گذاری در این است که حجم بسته‌های سرمایه گذاری با دقت محاسبه گردیده است و همچنین مکان یابی و اینکه در چه منطقه‌ای از استان واقع شده است مشخص شده است.

تجلی، گفت: از دیگر ویژگی‌های بسته‌ها این است که نوع فعالیت گردشگری کاملاً مشخص و معین است.

کد خبر 6087968

دیگر خبرها

  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • مجلس مصوب کرد: معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه