Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@03:42:46 GMT

مورينيو: سون را بايد سونالدو صدا کنيم!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۴۵۹۴

مورينيو: سون را بايد سونالدو صدا کنيم!

خبرگزاری آریا- سرمربی تاتنهام به تمجید از ستاره آسیایی تیمش پرداخته است.
به گزارش آریا، ژوزه مورینیو پس از پیروزی 5-0 روز گذشته تیمش مقابل برنلی به تمجید از سون هیونگ مین که در این بازی توانست یک گل زیبا روی حرکت فردی تماشایی بثمر برساند پرداخت.
مورینیو گفته:«پسر من حتی قبل از این گل، سون را سونالدو صدا می زد! حالا با این گل باید او را سونالدو نازاریو صدا زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو برزیلی در سال 1996 با پیراهن بارسلونا از میانه زمین بازیکنان حریف را دریبل کرد و گلزنی کرد. آن موقع دستیار سر بابی رابسون بودم و افتخار دیدن آن گل از نزدیک را داشتم. گل سون به آن گل خیلی شبیه بود. بنظر می رسد مردم آسیای شرقی بسیار فروتن هستند و اهل حرف گوش دادن هستند. این پسر فوق العاده است و برای او خیلی خوشحالم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مورینیو سون تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام

به گزارش ورزش سه، سردار آزمون ستاره تیم ملی و باشگاه رم در لایو زنده ورزش سه حضور پیدا کرد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد و در جریان صحبت‌هایش اشاراتی هم به شرایط باشگاه استقلال داشت و از جواد نکونام تمجید کرد.

سردار درباره صحبت‌هایی که اوایل فصل درباره استقلال داشت گفت: زمانی که من به برنامه فوتبال برتر رفتم در مورد شرایط استقلال صحبت کردم، آنها هیچ بازیکنی نداشتند اما داخل تیم آنها را نگاه می‌کردم دیسیپلین خاصی وجود داشت و مربی در اختیار داشتند که کاپیتان من بود و می‌دانستم با او موفق خواهند شد.

او درباره دیدار با ذوب آهن گفت: نیمه دوم بازی را تماشا کردم، توپ کاملا دست استقلال بود و موقعیت های خوبی هم ذوب آهن داشت اما استقلال خوب کار کرد، جنگید و پیروز شد.

سردار درباره شانس قهرمانی گفت: هرکدام از تیم‌های استقلال، پرسپولیس شانس قهرمانی خواهند داشت و هرکدام شایسته‌تر باشد قهرمان می‌شود.

دیگر خبرها

  • ابر کامپیوتر مورینیو در نقش انسان!
  • القادسیه مشتری جدی مورینیو شد
  • تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام
  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!