Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - 22 درصد سود قطعی بیمه معلم به حساب اندوخته بیمه گذاران بیمه زندگی و سرمایه گذاری واریز شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، این شرکت بیمه ای برای هشتمین سال پیاپی موفق شد سود مشارکت در منافع مناسبی نسبت به سود تضمینی سال 97 به بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری پرداخت کند.

 

بر اساس این گزارش بیمه معلم توانست با استفاده از فرصت های مناسب بازار، 6 درصد بالاتر از سود تضمین شده را بین بیمه گذاران این رشته تقسیم نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدین ترتیب سود قطعی بیمه معلم در سال 97 معادل 22 درصد به حساب اندوخته بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری واریز گردید و پیامک آن طی روزهای آتی برای کلیه بیمه گذاران و بیمه شدگان ارسال خواهد شد.

 

در این راستا سعید گیوه چی، مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم به تشریح دلایل موفقیت بیمه عمر در این زمینه پرداخت و تصریح کرد:

 

بیمه معلم جزء سه شرکت برتر پرداخت بالاترین سود در بین شرکت های بیمه می باشد تا بار دیگر به کلیه مشتریان و بیمه گذاران اعلام کنیم کمتر قول می دهیم و بیشتر عمل می کنیم.

 

وی در خصوص متوسط سود پرداخت شده بیمه معلم در 8 سال گذشته اذعان داشت: طی این مدت معادل 22.88 درصد به حساب اندوخته بیمه گذاران واریز شده که نشان از برنامه سرمایه گذاری بلند مدت ذخایر ریاضی و مدیریت صحیح منابع مالی می باشد.

 

سعید گیوه چی مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم در ادامه عنوان داشت:

 

بیمه معلم علاوه بر ارائه پوشش فوت مادام العمر و مستمری، در 8 سال گذشته بطور متوسط 22.88 درصد سود قطعی (سود تضمینی + سود مشارکت در منافع) به بیمه گذاران بیمه های زندگی و سرمایه گذاری پرداخت نموده است، که جزء افتخارات صنعت بیمه محسوب می شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه معلم سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده اند می‌توانند با مراجعه حضوری به کارگزاری‌های بیمه کشاورزی و یا از طریق کد دستوری که در بیمه نامه آنها قرار دارد، درخواست خسارت کنند.
محمد آلاله افزود: ارزیابان بیمه نیز در اسرع وقت با مراجعه به مزارع میزان خسارات را بررسی می کنند و سپس از طریق صندوق بیمه غرامت کشاورزان پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به بیمه ۴۴۶ هزار هکتار از محصولات و مزارع کشاورزی استان گفت: از این میزان ۳۹۳ هزار هکتار بیمه جامع و ۵۳ هزار هکتار بیمه آتش سوزی هستند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد