Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا بیرانوند» در حاشیه مراسم تقدیر از «علی پروین»، اظهار داشت: خوشحالم در مراسمی حضور دارم که اسطوره فوتبال ایران و آسیا در آن تجلیل می‌شود. امیدورام در ادامه فصل بتوانم با عملکردم باعث خوشحالی طرفدران پرسپولیس و فوتبال ایران شوم.

بیرانوند با اشاره به برخی از حواشی ایجاد شده برای او و انتقاد پیشکسوتان، عنوان کرد: من از کسی کدورت ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احترام تمام پیشکسوتان را نگه خواهم داشت و امروز در این مراسم نیز به برخی از آنان گفتم راحت باشند و از من انتقاد کنند.

صحبت در مورد جایزه مرد سال فوتبال آسیا یکی دیگر از محورهای مصاحبه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بود. او در این زمینه گفت: باید واقع بین باشیم وقتی قطر میزبان جام‌جهانی است باید از بعد تبلیغاتی، این کشور و فوتبال آن بالا برود. در بدو ورودم به هنگ کنگ متوجه شدم که مرد سال فوتبال نیستم. اما با توجه به حضور نیافتن «اکرم عفیف» امیدوار بودم که نتیجه برگردد که نشد.

بیرانوند در زمینه مطلب «مازیار ناظمی» مدیرکل ارتباطات وزارت ورزش و جوانان در فضای مجازی که دو روز قبل از مراسم از انتخاب نشدن او خبر داده بود، گفت: او با این کار می خواست از طریق رسانه و افکار عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا را تحت فشار قرار دهد تا تصمیم آنان برگردد اما این اتفاق نیفتاد. ما از لحاظ تیمی در فوتبال و فوتسال در سال ۲۰۱۹ نتایج خوبی کسب نکردیم و انتظار جایزه فردی نیز سخت است.

بیراوند با اشاره به برد تیم پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اصفهان، گفت: نتیجه خوبی بود و هواداران خوشحال هستند. امیدوارم روند مثبت کنونی ادامه پیدا کند.

انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیگر موضوع سوال خبرنگاران از بیرانوند بود که وی در پاسخ تصریح کرد: چهار ماه تا نخستین بازی تیم ملی زمان است و «مهدی تاج» و دیگر مسوولان به دنبال استخدام یکی مربی سطح بالا هستند. البته ممکن است در ۲ بازی برابر هنگ کنگ و کامبوج وحید هاشمیان روی نیمکت تیم ملی باشد. هاشمیان می‌تواند با مربیان خارجی ارتباط خوبی برقرار کند.

او در مورد احتمال انتخاب برانکو ایوانکویچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی، گفت: برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی است زیرا شناخت کافی از فوتبال ایران دارد. در زمان کارلوس کی‌روش نیز هشت تا ۹ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر برانکو تمرین می کردند. او مربی صاحب سبکی است.

برچسب‌ها برانکو ایوانکوویچ علی پروین مارک ویلموتس علیرضا بیرانوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ علی پروین مارک ویلموتس علیرضا بیرانوند برانکو ایوانکوویچ علی پروین مارک ویلموتس علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!

به گزارش "ورزش سه"، در آن زمان رضا عنایتی به پاسخ برنخاست، اما در پایان مرحله مقدماتی تورنمنت امیدهای آسیا در ازبکستان که ایران به واسطه دریافت کارت زرد بیشتر از دور مسابقات کنار رفت، این انتقاد مجددا به کادر تیم ملی وارد شد که چرا از عنایتی برای این پست استفاده کرده‌اند.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که به نظر می‌رسید آقای گل فوتبال ایران تبدیل به یک مربی تاریخ مصرف گذشته در فوتبال ایران بشود، اما او در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی با پیکان، این تیم بحران‌زده را از انتهای جدول بیرون آورد و با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به صورت کامل از خود اعاده حیثیت کرد.

عنایتی که حالا با افزایش سن عینک هم می‌زند و تیپ متفاوتی نسبت به گذشته دارد، دیروز در فرودگاه پیش از مسابقه حساس حذفی تیمش مقابل مس رفسنجان محرم نویدکیا را دید تا با هم خوش و بشی طولانی داشته باشند. این دو در سپاهان و در یکی از فصول منجر به قهرمانی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اگرچه هویت عنایتی بیشتر با آبی‌ها تعریف شده است.

این مربیان می‌توانند در تیم منتخب تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جای خاصی داشته باشند؛ یکی به عنوان بهترین هافبک و دیگری به عنوان بهترین گلزن که روی دستشان نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!