Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به رشد جمعیت در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس و به دنبال آن افزایش جمعیت دانش آموزی این شهرک، نیاز مبرم به احداث فضای آموزشی احساس می شد که با کمک مدیرعامل شرکت تای واتربندرعباس ، مدرسه ۱۸ کلاسه زمزم با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آئین افتتاح این واحد آموزشی عظیم و شکیل اظهار داشت: کار احداث دبستان دخترانه زمزم با نیک اندیشی خیر عزیز محمدرضا قائم مقامی در اردیبهشت ماه ۹۸ شروع شد که پس از ۷ماه تلاش شبانه روزی مدیران تای واتر و همراهی نوسازی و تجهیز مدارس، امروز شاهد افتتاح این پروژه زیبا و بزرگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مجموعه آموزشی و پرورشی دارای ساختمان آموزش، آزمایشگاه، سرویس بهداشتی، نمازخانه، بوفه و خانه سرایداری در زمینی به مساحت ۱۰ هزارو ۷۲۷ متربع بنا شده است.

دادی زاده تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای ساخت این مدرسه ۱۸ کلاسه هزینه شده است که از محدود مدارس استان هرمزگان می باشد که تمام امکانات و فضای مورد نیاز فعالیت های  یک مدرسه به صورتی شکیل دیده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطر نشان کرد: بعد از افتتاح پروژه مدرسه ۱۸ کلاسه زمزم، با هدف آموزش فنون عملی، سه کارگاه الکترونیک، مکانیک، ناوبری و عمرانی هنرستان علوم و فنون دریایی ناحیه یک بندرعباس نیزبه بهره برداری رسید. 

لازم به ذکر است اولین هنرستان علوم و فنون دریایی شهید پایندر واقع در شهرک الهیه بندرعباس با پیگیری این خیرنیک اندیش محمدرضا قائم مقامی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به بهره برداری رسیده بود.

کد خبر 4792254

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان افتتاح مدرسه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها بیرجند تعطیلی مدارس شهرکرد بسیج خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدرسه خیرساز حاج غلامرضا زیرک در ۱۸ کلاس و ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع ساختمان اصلی و ۷۰۰ متر مربع فضای ورزشی طراحی و احداث شده است.

برای ساخت این مدرسه در منطقه پردیسان ۳۰ میلیارد تومان به همت خیر هزینه شده و طرح سالن ورزشی نیز در قالب دولتی و با مشارکت خیر به بهره برداری رسیده است.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدرسه استقرار سه سامانه سلول‌های خورشیدی با ظرفیت ۶۰ کیلووات است که علاوه بر بهره‌گیری از انرژی خورشیدی برای تامین پایدار شبکه توزیع برق به تأمین هزینه مدرسه‌های نیز کمک می‌کند.

محمود کمانی، معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک این وزارتخانه با آموزش و پرورش و نوسازی مدارس برای تجهیز مدارس خیرساز به نیروگاه‌های برق خورشیدی، گفت: استان قم با ۱۱ مدرسه مجهز به سلول‌های خورشیدی در این زمینه پیشتاز است.

وی افزود: سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) برق تولیدی این مراکز را به قیمت مناسب خریداری می‌کند که علاوه بر فرهنگ‌سازی برای نسل آینده در تامین هزینه‌های جاری و نگهداری مدارس نیز موثر است.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم با تجلیل از خدمات و اقدامات خیرین مدرسه ساز گفت: استان قم  یک هزار و ۷۰۰ کلاس درس نیاز دارد که باید به سرعت این نیاز مرتفع شود.

حمیدرضا خان محمدی، معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هم با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ طرح برای اجرای نیروگاه‌های خورشیدی هدف‌گذاری شده است، گفت: در یک برنامه کوتاه مدت با همکاری دستگاه‌های متولی ۲۰ هزار مدرسه به سلول‌های خورشیدی مجهز می‌شوند.

در حال حاضر ۸ هزار و ۳۰۰ پروژه در سطح کشور در دست احداث است که ۵۰ درصد آن‌را خیرین برعهده دارند.

سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس در قالب ۲۷ پروژه به همت خیرین مدرسه ساز در قم احداث شد که پیش بینی می‌شود امسال نیز همین تعداد در سطح استان به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف