Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیسی ها درباره وجود اختلاف در هیات مدیره این تیم می گوید هر جایی که تصمیم گیری ها جمعی انجام می شود قطعا اختلاف سلیقه و اختلاف نظر هم وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسن انصاری فرد درباره دلیل انتخاب خارجی برای پرسپولیس گفت: در انتخاب سرمربی حساب کار تیم های استقلال و پرسپولیس از سایر تیم ها جداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دو تیم باید یک سرمربی (ایرانی یا خارجی) روی کار بیاید که سطح او از سطح بازیکنان حاضر در تیم بالاتر باشد. چون بسیاری از بازیکنان ما ملی پوش هستند و بازیکنانی سطح بالا محسوب می شوند به همین دلیل باید یک مربی روی کار بیاید که بتواند دانش فنی بازیکنان ما را بالاتر از این که هست ببرد. بنابراین بازیکنان ما هم تحت هدایت مربیان بزرگتر از خود می توانند موفق شوند.

 

او درباره پرداخت های باشگاه به بازیکنان خارجی گفت: خدا را شکر تا الان مبلغ خوبی پرداخت کرده‌ایم. مبلغ 252 هزار دلار برای جونیور را پرداخت کردیم. اکنون به دنبال این هستیم تا بتوانیم پول بازیکنانی نظیر بشار رسن و رادوشوویچ را هم جور کنیم. آنها یک طلب از قبل و یک طلب هم از این فصل دارند.

 

مدیرعامل سرخپوشان درباره جذب بازیکنان جدید گفت: درباره یکی دو بازیکن با آقای کالدرون صحبت کردیم و روی یکی از آنها نظرمان قطعی بود. به غیر از او با یک بازیکن دیگر هم در حال مذاکره هستیم. زمانی که با او به توافقات اولیه دست پیدا کردیم وی را به سرمربی تیم معرفی می کنیم تا او نظر نهایی را درباره جذب بازیکن مورد نظرمان بدهد. اگر ایشان را تایید کردند به عضویت تیم درمی آید اگر کالدرون تایید نکرد که می رویم به سراغ گزینه های دیگر.

 

انصاری فرد در مورد صحبت هایی که درباره اختلاف نظر اعضای هیات مدیره پرسپولیس به گوش می رسد گفت: هر جایی که تصمیم ها به صورت جمعی گرفته می شود اختلاف نظر و اختلاف سلیقه وجود دارد. این یک موضوع کاملا طبیعی است اما این را باید بدانیم که تیم ما پرسپولیس است و باید آرامش داشته باشد و اختلافات به بیرون درز پیدا نکند. اگر بتوانیم پرسپولیس را در آرامش نگه داریم، تیمی که ویترین باشگاه است کاملا خودش را نشان می دهد.

پرسپولیس تهران محمد حسن انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌.

دیگر خبرها

  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!