Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران هوشیار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو یکی از مناسبت‌های ارزشمند در جامعه و به ویژه دانشگاه‌ها است دانشگاه سوره رویکرد اجتماعی و اهداف سیاسی و فرهنگی خود را  با هماهنگی و مدیریت دانشجویان فعال پیش برده است.

هوشیار خاطر نشان کرد: این دانشگاه در اهداف و برنامه‌های خود نگاه کارآمدی نسبت به ذهنیت و ویژگی‌های کرداری و حرفه‌ای دانشجویان دارد، به همین منظور در تمامی فعالیت‌ها دانشجویان را در اولویت قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه در نظر دارد دانشجویان با برگزاری برنامه‌های نمایشگاهی، مناسبتی، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات مختلف، بحث جدی مطالبه‌گری و حس گفت و گوی آزاد اندیشانه خود را به عرصه ظهور برسانند.

سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه سوره ادامه داد: در روز دانشجو فضایی مهیا شده تا دانشجویان با هماهنگی خود میزبان مسوولان دانشگاه باشند و مطالبات خود را عنوان ‌کنند، از سوی دیگر مسوولان دانشگاه خود را موظف می‌دانند که نه تنها به آنها پاسخ دهند، بلکه برای تلطیف شرایط روحی و آموزشی موجود و پیشبرد اهداف ذهن دانشجویان نیز تلاش کنند.

هوشیار خاطرنشان کرد: دانشگاه سوره در کل به این مناسبت و روز دانشجو بسنده نمی‌کند و تلاش می کند همواره در فضای تعاملی با دانشجویان و کانون‌ها برخورد کند. دانشگاه حتی با افرادی که به خطا رفته‌اند و پرونده انضباطی داشته باشند، نگاه آموزشی و تربیتی را مد نظر قرار می‌دهد.

هوشیار با اشاره به اینکه دانشگاه سوره از تمام فعالیت‌ها و پیشنهادات دانشجویی استقبال می‌کند، عنوان کرد: رویکرد دانشجویان باید تابع اهداف اولیه هیات موسس و سازمان تبلیغات اسلامی باشد تا مورد حمایت دانشگاه قرار گیرد.

سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه سوره با بیان اینکه هدف اصلی این مرکز آموزش عالی تربیت دانشجویان و نیروی متخصص و متعهد دینی است، یادآور شد: دانشگاه کانون‌های فعالی در حوزه‌های مختلف اعم از تجسمی، کاربردی، هنرهای دراماتیک، شهرسازی، معماری، فرهنگ و ارتباطات دارد، کانون‌های روابط عمومی، روزنامه نگاری و مدیریت فرهنگی از جمله این کانون‌ها هستند.

هوشیار خاطرنشان کرد: دانشگاه سوره در تلاش است خود را به دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم نزدیک کند و رویکرد چنین دانشگاهی ایجاد فضای کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای دانشجویان است. رویکرد اجرایی در تحقق این هدف این است که دانشجویان  از همان ابتدای مسیر تحصیل طوری با محیط اجتماعی، اقتصادی وفرهنگی جامعه آشنا شوند که شخصیت فعالیت حرفه‌ای از ابتدا محک بخورد.

۱۶ آذر در تقویم کشور به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است، این روز، به یاد سه دانشجو  (مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی) که در اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رییس‌جمهوری وقت آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با  انگلیس در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند، گرامی داشته می‌شود.

برچسب‌ها 16آذر روز دانشجو دانشگاه سوره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: 16آذر روز دانشجو دانشگاه سوره 16آذر روز دانشجو دانشگاه سوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان

 مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان اظهار کرد: در رویداد «شروع» نیاز‌های فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مسئله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیات علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

نوید رضایی ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تامین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیات علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

رضایی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعداد‌های علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاورد‌های علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر دانشجو هستند
  • ادغام یا تغییر رویکرد در انتظار دانشگاه‌های کم دانشجو
  • رویداد صدرا پیوند بین دانشجو، صنایع و ایجاد اشتغال است
  • اظهارات رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در مورد بورسیه صنعتی دانشجویان
  • امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 
  • بورسیه با تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد توسط یک شرکت همه‌فن حریف
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳