Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حمودی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که آنها در بازی برابر استقلال دنبال انجام بازی تدافعی و کسب تساوی نیستند.

طرفداری- علی حمودی پیش از بازی با استقلال در مورد وضعیت پیکان صحبت هایی را عنوان کرد‌.

به گزارش تسنیم، علی حمودی در ارتباط با وضعیت پیکان بعد از شکست برابر صنعت نفت آبادان گفت:

ما در این بازی مستحق باخت نبودیم، پیکان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت ضمن اینکه بابت اشتباهات داوری هم ضرر کردیم و حق‌مان این بود که امتیاز بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این باخت را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان روی دو بازی پایانی در نیم‌فصل اول برابر استقلال و سپاهان است. بازیکنان ما شرایط بازی برابر تیم‌های بزرگ را درک می‌کنند و در این بازی‌ها معمولاً نتایج خوبی می‌گیریم. امیدوارم که در این دو بازی هم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان در بازی با استقلال به کسب نتیجه تساوی راضی خواهد بود؟»، خاطر نشان کرد:

ما از لحاظ ارائه فوتبال تهاجمی جزو سه‌ چهار تیم برتر لیگ هستیم و مطمئن باشید برابر استقلال هم به فکر انجام بازی تدافعی و کسب نتیجه تساوی نیستیم. می‌دانیم برابر استقلال که تیم پرقدرتی است، بازی سختی در پیش داریم، ولی تمام هدف‌مان این است که سه امتیاز این بازی را بگیریم. ما میزبان هستیم و باید از این شرایط نهایت استفاده را ببریم.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال درباره تقابل با تیم سابقش تصریح کرد:

در سال‌های گذشته هم برابر استقلال بازی کردم. من روزهای خوبی را در این تیم سپری کردم و از استقلالی‌ها بدی ندیدم. تلاش می‌کنم تا برابر استقلال عملکرد خوبی داشته باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است