Web Analytics Made Easy - Statcounter

محور شهداد -کرمان به نهبندان که برا ثر سیل بهار امسال تاکنون مسدود بود؛ با پیگیرهای نمایندگان استان‌های خراسان جنوبی و کرمان قرار است به صورت موقت با احداث راه فرعی به طول ۴ کیلومتر طی چند هفته آینده بازگشایی شود. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محور شهداد کرمان به نهبندان براثر سیل بهار سال جاری مسدود شده و به علت جنس خاک منطقه آب در خاک نشست نکرده و روان آب‌ها در منطقه  همچنان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تذکر به وزیر راه و شهرسازی، برگزاری جلسات متعدد با وزیر و مسئولین دو استان کرمان و خراسان جنوبی و مکاتبات مختلف در زمینه بازگشایی این محور صورت گرفته است تا جایی که وزیر راه  و شهرسازی بازگشایی این محور را اولویت اول وزارتخانه تحت مدیریت خود عنوان داشت.

قطعه تخریب شده در استان کرمان واقع است که با توجه به اهمیت بالای ترانزیتی و گردشگری این محور در اقتصاد شهرستان نهبندان ضرورت دارد مسئولین دو استان و وزارت راه  وشهرسازی توجه بسیار ویژه به این محور داشته باشند.

کرمان| بازسازی محور شهداد - نهبندان در انتظار تامین اعتبار؛ تا 6 ماه آینده خبری از بازگشایی نیستمحور ترانزیتی شهداد نهبندان بازگشایی می‌شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در صفحه رسمی خود به بیان آخرین اقدامات در حوزه این محور پرداخت و گفت: آغاز عملیات اجرای آسفالت جاده شهداد به گودیز طی یک ماه آینده انجام می‌شود.

محمدرضا پورابراهیمی اظهار داشت: بازگشایی موقت مسیر جاده شهداد - نهبندان با احداث راه فرعی به طول 4 کیلومتر طی چند هفته آینده عملیاتی می‌شود.

با دعوت وی معاون سازمان راهداری کشور دکتر مقبلی در سفر به کرمان از مسیر مسدود شده شهداد به نهبندان بازدید کرد که در این سفر پورابراهمی در جلسه شورای اداری شهر اندوهجرد مطرح کرد: عملیات اجرای آسفالت جاده گودیز طی یک ماه آینده با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان آغاز می‌شود که مسیر مواصلاتی شهداد به اندوهجرد را به طول 40 کیلومتر نزدیکتر می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: طرح مطالعاتی مسیر گلباف به اندوهجرد و اندوهجرد به نهبندان تا یک ماه آینده آغاز می‌شود که در برنامه بودجه سال آینده لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/252/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،با تلاش نیرو‌های امدادی مسیر روستای خدا آفرید بشرویه که بر اثر بارندگی‌های امشب مسدود شده بود بازگشایی شد.

از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود در مسیر‌های کوهستانی با احتیاط تردد کنند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا