Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@08:50:19 GMT

سرمربی موقت تیم ملی مشخص شد؟!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۵۸۵۱

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان و نام آوران ورزش طی مصاحبه ای اظهار داشت: شاید وحید هاشمیان در دو بازی هنگ کنگ و کامبوج سرمربی تیم ملی باشد. امیدوارم اتفاق خوبی برای فوتبال ایران رخ دهد.


این موضوع هنوز از سوی مسئولان فدراسیون تاییدنشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند سرمربی تیم ملی وحید هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

دیگر خبرها

  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد