Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد سازمان صداوسیما در همایش « رسانه ملی دانشگاه عمومی» با حضور دبیران و نمایندگان تشکل‌ها و اتحادیه های دانشجویی بررسی می‌شود.

سجاد فخرایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی  خبرگزاری فارس گفت: یکی از آرمان ها اصیل جنبش دانشجویی قطعا آرمانخواهی و مطالبه گری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که مسئولین باید در دانشگاه ها پاسخگوی مطالبات و سوالات دانشجویان باشند، رئیس سازمان صداوسیما را دعوت کردیم که متاسفانه به علت مسائلی از سوی ایشان برای این زمان پذیرفته نشد.

وی افزود: در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در نظر دارد برنامه ای با عنوان رسانه ملی دانشگاه عمومی با حضور دبیران و نمایندگان تشکل ها و اتحادیه های دانشجویی با موضوع بررسی عملکرد سازمان صداوسیما برگزار کند. 

فخرایی تاکید کرد: این برنامه اولین میزگرد بررسی مسائل سازمان صداوسیما با حضور دبیران و نمایندگان تشکل ها و اتحادیه های دانشجویی کشور است.

وی گفت: برنامه «رسانه ملی دانشگاه عمومی» روز دوشنبه ۱۸ آذرماه ساعت ۱۳ در سالن ورکشاپ دانشگاه صداوسیما با حضور دبیران و نمایندگان بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی و دفتر تحکیم وحدت برگزار خواهد گردید.

فخرایی اظهار داشت: امیدواریم این برنامه شروع نقش آفرینی تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در برابر رسالت اصلی خود که ایجاد تحول و اعتلای سازمان صداوسیما هست رقم بخورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ملی دانشجویان عملکرد دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین