Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از اختصاص بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات سیل به استان کرمان خبر داد و گفت: این اعتبارات در حال توزیع است. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مجید سعیدی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان که با حضور آیت‌آللهی‌موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان برگزار شد با بیان اینکه از بامداد امروز شاهد بارش باران و رعد و برق در برخی نقاط استان هستیم اظهار داشت: باید اقدامات پیشگیرانه در بروز سیل و سیلاب در استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در برخی نقاط استان با بارندگی ارتباط این مناطق قطع می‌شوند گفت: چاه ابراهیم رودبار جنوب از جمله این مناطق است که همیشه با بارندگی قطع ارتباط می‌شوند و 13 روستا مشکلاتی دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با یادآوری اینکه سیل فروردین ماه امسال خسارت زیادی به کرمان وارد کرد افزود: دولت اعتباری در بخش زیرساخت‌های کشاورزی و راه‌های عشایری به مبلغ 20 میلیارد تومان اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 310 میلیارد و 360 میلیون تومان جهت جبران خسارات به استان کرمان اختصاص پیدا کرده که در حال توزیع است.

پایان پیمودن مسافت 60 کیلومتری برای تحصیل؛ دانش‌آموزان ‌روستای چاه‌ابراهیم رودبارجنوب صاحب مدرسه شدندبارش شدید باران ‌مدارس جنوب استان کرمان را به تعطیلی کشاند‌عشایر جنوب استان کرمان در بحث سیل بسیار آسیب‌پذیرند

مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه نیاز است ساخت راه‌های روستایی به اداره کل راهداری واگذار شود و درخواست کردیم اظهار داشت: محور روستایی چاه دادخدا حدود 35 کیلومتر است که حدود 11 کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نقاط بحرانی ما در زمان بارندگی است و مسیر ارتباطی حدود 15 تا 20 روستا در بالادست است گفت: امکانات ما جوابگوی کامل نیست و درخواست داریم بقیه دستگاه‌ها نیز همکاری کنند و ماشین‌آلات در اختیار ما بگذارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه زیرسازی انجام شده است افزود: اگر نتوانیم به‌موقع آسفالت کنیم این زیرسازی تخریب می‌شود.

سیدمصطفی آیت‌آللهی‌موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه منطقه چاه ابراهیم منطقه بسیار محرومی است و افراد زیادی در منطقه ساکن هستند اظهار داشت احداث راه آسفالته در محرومیت‌زدایی منطقه بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه در زمان بارندگی‌ها این راه دچار مشکل شده و مسدود می‌شود گفت: انتظار داریم تعدادی کامیون توسط دستگاه‌های استان در اختیار اداره کل راهداری جنوب استان قرار داده شود تا این راه به سرعت آسفالت شود.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سیل استانداری کرمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل استانداری کرمان سیل استانداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • کمبود آب تهران با بارش‌های اخیر جبران شد؟
  • بارش‌های اخیر کبود آب تهران را جبران نکرد