Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:30:18 GMT

شیشه عمر منصوریان باز هم در دستان مهاجری

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۵۹۴۷

شیشه عمر منصوریان باز هم در دستان مهاجری

بعد از شکست سنگین و تلخ برابر پرسپولیس حالا ذوبی ها در فولادشهر جدالی حیثیتی و سرنوشت ساز با نساجی پیش رو خواهند داشت.

به گزارش مشرق، ذوب آهن اصفهان در ادامه فراز و نشیب های این فصل با سه گل به پرسپولیس باخت تا علیرضا منصوریان که در آخرین نشست خود با هیات مدیره باشگاه وعده کسب امتیازات مد نظر را داده بود بیشتر از همیشه تحت فشار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ذوب آهن که بنا به وعده خود باید تا پایان نیم فصل (در 5 بازی) حداقل ده امتیاز به اندوخته های خود واریز می کرد حالا با گذشت سه بازی تنها چهار امتیاز کسب کرده و در دو بازی باقی مانده باید شش امتیاز را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

منصوریان:حیف شد سیدجلال در جام ملت‌ها نبود


اولین فینال منصوریان مقابل تیم شهرخسته خواهد بود، جایی که رضا مهاجری روی نیمکت رهبری نساجی نشسته و همین اتفاق می تواند نقطه اتکای منصوریان برای عبور از سد اول برای ماندن در فولادشهر محسوب شود. در هفت تقابل قبلی این دو مربی در تاریخ لیگ برتر آمار به سود منصوریان است چون 5 پیروزی، یک تساوی و یک باخت در کارنامه آنها ثبت شده  تا همه چیز حکایت از برتری کامل سرمربی ذوبی ها داشته باشد.


اما شاید تلخ ترین باخت تمام دوران مربیگری منصوریان در همان بازی معروف استقلال با پدیده در تهران و مقابل بیش از 30 تا 40 هزار هوادار حاضر در آزادی باشد، روزی که منصوریان از هدایت تیم محبوبش آن هم با فشار مضاعف تماشاگر و شعارهایی که انتظارش نمی رفت، استعفا داد تا تلخ ترین لحظات زندگی فوتبالی خود را تجربه کند. با گذشت چند سال از آن شب تلخ یک بار دیگر به نظر می رسد شیشه عمر منصوریان در نیمکت ذوب آهن به دست تقابل با مهاجری و نساجی است چون با نتیجه ای غیر از برد برای میزبان اصفهانی مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار آینده منصوریان باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین رضا مهاجری ذوب آهن اصفهان نساجی مازندران علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!