Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:31:48 GMT

طرح‌های نهایی «رویازی۲» مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۲۵۶

طرح‌های نهایی «رویازی۲» مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اینکه طرح‌های ثبت‌نام شده در پیچینگ «رویازی۲» با اتمام کارگاه‌های آموزشی و دوره منتورشیپ، آمادگی لازم برای پیچ طرح‌های خود را کسب کردند، در جلسه مقدماتی پیچینگ شرکت کردند و بعد از اتمام این جلسه، با انتخاب اساتید دوره منتورشیپ، طرح‌های نهایی پیچینگ انیمیشن امسال مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «رویازی۲» ۱۰ انیمیشن شامل ۶ سریال، ۳ فیلم سینمایی و ۱ ترنس مدیا حضور خواهند داشت، آثاری که هنرمندانی از تهران، قزوین، کرمان و اصفهان آنها را تولید کرده‌اند و از مرحله پیش پیچینگ سربلند بیرون آمدند. سازندگان این آثار در روز نهایی رویداد «رویازی»، در مقابل سرمایه گذاران، طرح‌هایشان را پیچ خواهند کرد.

فهرست نهایی آثار حاضر در «رویازی۲» به ترتیب حروف الفبا: «آلبینو» (تهران/سینمایی)، «اتاق اسرار آمیز» (تهران/سریال)، «اصلان و دیو سه شاخ» (قزوین/سینمایی)، «دنیای دست و پا چلفتی‌ها» (تهران/سینمایی)، «دیدی و بودی» (تهران/سریال)، «زوبو» (کرمان/سریال) ، «زی‌رو» (تهران/سریال)، سینما نادر (تهران/سریال)، «فارسی باقند» (تهران/ترنس مدیا) و «فلانشهر» (اصفهان/سریال).

رویداد اصلی «رویازی۲» از ۲۴ تا ۲۶ آذرماه با برگزاری نمایشگاه صنایع خلاق، پیچ انیمیشن، پیچ کاراکتر، برنامه‌ها و سمینارهای مختلف آموزشی و ترویجی در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 4792376 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رویداد رویازی پیچینگ انیمیشن تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت جایزه سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی پاپ تئاتر شهر تماشاخانه شهرزاد فیلم کوتاه سریال ایرانی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا، سجاد عباسپور، پویا ناصر پور، علی نوربخش
۶۷ کیلوگرم: امید احمدی، امیرمحمد یارمحمدزهی، حجت رضایی، آرمین محب ثابت
۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی، علیرضا عبدولی، محمدرضا حجامی، غلامرضا فرخی
۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی، محمد هادی صیدی، بهروز هدایت، ابوالفضل پایدار
۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان، سید ابوالفضل میرزاده، امیرحسین کریمی، محمد سروش رنجبر

کد خبر 6089040

دیگر خبرها

  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید