Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در خصوص معامله قرن، در مقام تعریف از داماد خود برآمده و مدعی شد که این فقط کوشنر است که می تواند این طرح سازش را به سرانجام برساند.

به نقل از واشنگتن‌پست، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، در جریان سخنرانی در ایالت فلوریدا گفت: همانگونه که بسیاری می‌گویند معامله قرن سخت‌ترین معامله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر «جرد کوشنر» نتواند آن را اجرایی کند هیچ کس دیگر هم نخواهد توانست.

جرد کوشنر یک یهودی آمریکایی و داماد دونالد ترامپ است. با وجود آنکه وی پیش از ریاست‌جمهوری ترامپ سابقه هیچ فعالیتی در دولت را نداشت توسط ترامپ به عنوان مشاور ارشد رئیس‌جمهور منصوب شده و مسئولیت طرح ترامپ برای صلح خاورمیانه موسوم به معامله قرن را برعهده گرفت.

اگرچه ترامپ و کوشنر ماه‌هاست که از طرح پیشنهادی خود، معامله قرن صحبت‌ می‌کنند اما هنوز جزئیات آن افشا نشده است. ترامپ وعده داده پس از مشخص شدن نخست‌وزیر آینده اسرائیل از طرح رونمایی خواهد کرد.

 عدم اعلام مفاد طرح پیشنهادی کنجکاوی زیادی را برانگیخته است. اگر چه بسیاری فلسطینیان به آن امیدی نداشته و با بدبینی به آن می‌نگرند. این طرح در سایر کشورها نیز با مخالفت‌هایی روبرو شده است. برچسب ها: ترامپ ، کوشنر ، معامله قرن

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ کوشنر معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال گزارش داد که اگر اوکراین نتواند با دارندگان اوراق قرضه خارجی به توافقی برای پرداخت سود اوراق قرضه و رد بخشی از بدهی دست یابد، ممکن است تا ماه اوت نتواند پرداخت کند.

این روزنامه توضیح داد که صندوق‌های سرمایه‌گذاری غربی قبلاً به اوکراین پیشنهاد داده بودند که کی‌یف پرداخت سود بدهی‌ها را از سر بگیرد و این صندوق‌ها بخشی از بدهی اوراق قرضه را که حدود ۲۰ میلیارد دلار است، پرداخت می‌کنند.

پیش از آن، همین روزنامه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که گروهی از دارندگان اوراق قرضه خارجی قصد دارند اوکراین را تحت‌فشار قرار دهند تا حداکثر تا سال ۲۰۲۵ پرداخت سود تعهدات خود را آغاز کند.

به گفته این روزنامه، این گروه از رژیم کی‌یف می‌خواهد تا توافقی را منعقد کند که بر اساس آن پرداخت‌ها در ازای بخشش بخش قابل توجهی از بدهی‌های معوق اوکراین از سر گرفته می‌شود.

واحد پول اوکراین گریونی یا گریونا (هریونا) Hryvnia با کد ایزوی UAH می باشد که از ۲ سپتامبر ۱۹۹۶ جایگزین کاربوانت شده است. همچنین 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ