Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از آغاز پخش مستند معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان در قالب برنامه "دیارِ من" شبکه دو سیما از هفته جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مرتضی آبدار گفت: یکی از سیاست‌های ستاد تبریز 2018 تولید و پخش فیلم‌های کوتاه و مستندهای فاخر از ظرفیت‌های گردشگری تبریز و استان آذربایجان شرقی با هدف جذب حداکثری گردشگران داخلی با استفاده از ظرفیت رسانه‌های ملی بود که در این راستا از سال گذشته هدف‌گذاری و اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با پیگیری اهداف یادشده در نیمه نخست سال جاری با همکاری شبکه یک سیما مستندهای 6 دقیقه‌ای گردشگری از 12 شهرستان با محوریت مناطق کمتر شناخته به روی آنتن رسانه ملی رفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی گفت: در همین راستا به همت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستیاین استان، فاز نخست تولید مستندهای فاخر 25 دقیقه‌ای برای 10 شهرستان از ابتدای تابستان سال جاری با محوریت معرفی ظرفیت‌های گردشگری تاریخی و طبیعی، صنایع دستی، آداب و رسوم، غذا، سوغات و آئین‌های سنتی کلید خورد و خوشبختانه با پیگیریهای مستمر به اتمام رسید.

آبدار اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان آذربایجان شرقی و با هدف توزیع متناسب سفر در شهرهای کوچک و روستاها و فاز دوم تولید این مجموعه مستندها برای 11 شهرستان دیگر با اضافه شدن رویکردهایی نظیر گردشگری ورزشی و زمستانی، به زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه فصل اول مستند «دیار من» در 10 قسمت 25 دقیقه‌ای تهیه و از هفته جاری، روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه ساعت 18 از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد، افزود: این مستند که به تهیه کنندگی رسول تسلیمی و نویسندگی و اجرای فربد شکرایی به روی آنتن خواهد رفت، ساختاری جذاب، ریتمیک و مخاطب‌پسند دارد که جذابیت‌ها و زیبایی‌های استان را با جلوه‌هایی زیبا به نمایش می‌گذارد و امیدواریم علاوه بر ایفای نقش در جذب هر چه بیشتر گردشگران داخلی، رضایت مخاطبان و عموم مردم آذربایجان شرقی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی توریست جاذبه های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رویکرد سری جدید تهرانگرد معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های استان تهران است. جاذبه‌هایی که شاید بسیاری از آنها را کمتر کسی بشناسد و دیدن و شنیدن آن برای هر بیننده‌‌ای جذاب و شگفت‌انگیز است.

طبیعت بکر و زیبای شهرهای مختلف، اماکن مذهبی و تاریخی آنها، فرهنگ و رسوم مردم مناطق مختلف استان تهران و فعالیت های حوزه کشاورزی در این برنامه به تصویر کشیده می شود.

«تهرانگرد» تولیدی گروه و شهروندی شبکه تهران جمعه‌ها ساعت ۲۲ پخش می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است