Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال فردا راهی ترکیه می‌شود تا مطالبات استراماچونی را به حساب وی در کشور ترکیه واریز کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه استقلال امروز در نشست هیات مدیره برای پایان دادن به بهانه‌های آندره‌آ استراماچونی تصمیم گرفتند که هر چه سریعتر مطالبات این مربی را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی که توسط مدیر برنامه‌هایش ایمیلی به مسئولان استقلال ارسال کرده تا قراردادش یک سال کسر شود اعلام کرده در صورتی روی نیمکت آبی پوشان در بازی با پیکان خواهد نشست که قراردادش کاهش پیدا کند. مسئولان استقلال هم شدیدا روی این موضوع تاکید دارند که قراردادی که با وی بسته‌اند رسمی و معتبر است و زیر بار کاهش مدت زمان قرارداد نمی‌روند.

قرار است اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیات مدیره استقلال برای پرداخت مطالبات 110 هزار دلاری استراماچونی راهی ترکیه شود و پول این مربی را به حساب وی در استانبول واریز کند.

تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال ترکیه ورزشی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟

مصطفی آجورلو یکی از اسامی مطرح شده برای مدیرعاملی استقلال است که ظاهرا شانس زیادی برای کسب این پست دارد.

طرفداری | علی خطیر دیگر مدیرعامل استقلال نیست و فعلا فرشید سمیعی این مسئولیت را برعهده گرفته است.

استقلال در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر تراکتور قرار گرفت و با نتیجه ۰-۰ متوقف شد. علی خطیر پس از این بازی با حکم هیات مدیره آبی‌‌ها از مدیرعاملی استقلال برکنار شد.

هلدینگ خلیج فارس ۵۰ میلیارد تومان به حساب استقلال واریز کرده بود و خطیر بدون هماهنگی با اعضای هیات مدیره و احمد شهریاری، تصمیم گرفت این پول را به عنوان بخشی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی به حساب آن‌ها واریز کند. شهریاری از این موضوع ناراحت شد و درنهایت شبانه علی خطیر از مدیرعاملی استقلال کنار رفت و سرپرستی این مقام به فرشید سمیعی واگذار شد.

فرشید سمیعی تا آخر فصل در همین پست باقی خواهد ماند و سپس هلدینگ خلیج فارس برای آینده مدیرعامل استقلال تصمیم می‌گیرند. در این بین نام‌هایی مانند حجت کریمی، آجورلو، آذری، فتح الله‌زاده و... مطرح شده‌اند که به نظر می‌رسد شانس آجورلو از سایر گزینه‌ها بیشتر است.

جلسه سمیعی با آتیلا حجازی در دفتری برگزار شد که آجورلو جلسات خود را در آن برگزار می‌کرد و شواهد نشان می‌دهد آجورلو به صندلی مدیریت استقلال است.

هلدینگ خلیج فارس قصد دارد به زودی مجمعی با محوریت اصلاح ساختار مدیریتی استقلال تشکیل دهد و ساختار هیات مدیره را ترمیم کند. احتمالا در صورت طی شدن فرآیند اداری، پیش از تشکیل مجمع، حکم مدیرعاملی آجورلو صادر شود.

باید صبر کرد و دید درنهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت